انتشار کتاب‌ «مسیح(ع) از منظر قرآن» در یونان
کد خبر: 3591139
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

انتشار کتاب‌ «مسیح(ع) از منظر قرآن» در یونان

گروه بین‌الملل: کتاب‌ «مسیح(ع) و مریم(س) از منظر قرآن كریم» به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آتن به زبان یونانی، چاپ و منتشر شد.

انتشار کتاب‌ «مسیح(ع) از منظر قرآن» در یونان
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، کتاب‌ «مسیح و مریم از منظر قرآن كریم» نوشته محمدعلی شمالی، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آتن و با همکاری مرکز اسلامی انگلیس(لندن) به زبان یونانی ترجمه و منتشر شد.
در کتاب «مسیح و مریم از منظر قرآن كریم» كه بیش از این توسط  مرکز مطالعات فرهنگی  و اخلاقی در لندن به زبان انگلیسی به چاپ رسیده است، نویسنده با استفاده از آیات قرآن کریم مقام و منزلت حضرت عیسی(ع) و حضرت مریم(ع) در کتاب مقدس مسلمانان را تشریح كرده است و با روشن‌شدن دیدگاه اسلام نسبت به این بانوی مقدس و پیامبر الهی، هرگونه القائات و تبلیغات نادرست و غیر اسلامی را که با هدف ایجاد دشمنی بین مسیحیان نسبت به مسلمانان انجام می‌شود، مردود و دیدگاه اسلام راستین را نسبت به همه پیامبران الهی به خوانندگان معرفی می‌كند.
بنابر اعلام این خبر، رایزنی فرهنگی كشورمان در آتن امیدوار است با توجه به تبلیغات منفی و دروغین دشمنان اسلام به ویژه در غرب که همیشه سعی داشته چهره‌ای خشن از اسلام و مسلمانان را به اروپاییان نشان دهد، انتشار چنین کتا‌ب‌هایی با استقبال خوب مردم و فرهنگ‌دوستان یونانی مواجه شود.
انتشار کتاب‌ «عشق در اسلام» به یونانی
کتاب‌ «عشق در اسلام» نوشته خانم مهناز حیدرپور نیز به همت رایزني فرهنگی ايران در آتن و با مشارکت و همکاری مرکز اسلامی انگلیس (لندن) به زبان یونانی منتشر شد.
این کتاب كه بيش از اين توسط  مرکز مطالعات فرهنگی و اخلاقی در لندن به زبان انگليسی به چاپ رسيده است، با هدف روشنگری و اطلاع رسانی به غیر مسلمانان در خصوص اهمیت محبت و عشق در اسلام با استفاده از آیات قرآن كريم و روایات اهل بیت(ع) نوشته شده و سیاه‌نمایی‌های دشمنان و رسانه‌ها را مردود دانسته و خوانندگان را با ابعادی هرچند کوچک از اهمیت عاطفه، عشق و محبت در اسلام آشنا می‌سازد.
captcha