راهیابی دانشجویان علوم قرآنی خمین به مرحله سراسری جشنواره قرآن
کد خبر: 3591157
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹

راهیابی دانشجویان علوم قرآنی خمین به مرحله سراسری جشنواره قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس فرهنگی دانشکده علوم قرآنی خمین از راهیابی نمایندگان این دانشکده به مرحله سراسری پانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه معارف خبر داد.

محمدرضا باقری مفرد، کارشناس فرهنگی دانشکده علوم قرآنی خمین، در گفت‌وگو خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، از راهیابی دانشجویان این دانشکده به مرحله سراسری پانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه معارف خبر داد.
وی گفت: 6 دانشجو و یک کارمند در رشته‌های قرائت و حفظ موفق شدند به این مرحله از مسابقات راه پیدا کنند. در رشته حفظ؛ یحی جدگال در 10 جزء، مصطفی قدیر در 5 جزء، لیلا صالحی در 3 جزء و ملیحه سرلکی در 10 جزء در بخش دانشجویی می‌توانند در مرحله سراسری شرکت کنند.
باقری‌مفرد افزود: در رشته قرائت؛ زهرا صادقی در بخش دانشجویی و محمدرضا باقری مفرد در بخش کارکنان به مرحله سراسری پانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه معارف راه پیدا کردند.
وی اظهار کرد: مرحله سراسری این دوره از مسابقات از 15 الی 18 اردیبهشت با حضور دانشجویان دختر و 18 الی 21 اردیبهشت با حضور دانشجویان پسر برگزیده تمام دانشکده‌های علوم قرآنی کشور در شهر قم برگزار می‌شود.
کارشناس فرهنگی دانشکده علوم قرآنی خمین خاطرنشان کرد: ارسال مقالات و آثار هنری به منظور شرکت در بخش پژوهشی و هنری این جشنواره تا پایان فروردین‌ماه مهلت داشت.
captcha