تلاش بر برگزاری خوب مسابقات با توجه به شأن قرآن کریم
کد خبر: 3591706
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰

تلاش بر برگزاری خوب مسابقات با توجه به شأن قرآن کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبادان گفت: همه تلاش ما در برنامه‌ریزی برای برگزاری مناسب چهاردهمین جشنواره نخبگان قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان خوزستان آن بود که مسابقات در شأن قرآن برگزار شود.

اعظم قاسمی‌زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبادان در حاشیه اختتامیه چهاردهمین جشنواره نخبگان قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان خوزستان که شامگاه گذشته 31 فروردین‌ماه در سینما نفت این شهرستان برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان اظهار کرد: مرحله نهایی مسابقات قرآن دانش آموزان خوزستان از 29 فروردین‌ماه به میزبانی آبادان آغاز شد و در پایان بیش از 360 دانش‌آموز رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی بیان کرد: همه تلاش ما در طراحی برنامه برگزاری جشنواره نخبگان قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان خوزستان که از چهار ماه پیش با تشکیل کمیته‌ها آغاز شد این بود که با توجه به مرتبت والا و بلند قرآن، تلاش کردیم بالاترین سطح در همه جوانب همچون خوابگاه، جوایز، اسکان، محافل قرآنی در نظر بگیریم چراکه این دانش آموزان شایسته بهترین‌ها هستند.

قاسمی‌زاده ادامه داد: یک کار بزرگ و خوب و مهم جز با همکاری گروهی قوی و منسجم محقق نمی‌شود و از همه همکارانم و مسئولان کمیته‌ها و روسای مدارس و دانش‌آموزان برای همکاری در جهت برگزاری خوب جشنواره قدردانی می‌کنم.

captcha