دشمن می‌داند جنگ نظامی شیوه مقابله با انقلاب اسلامی نیست
کد خبر: 3591784
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
دبیر کل بنیاد هابیلیان:

دشمن می‌داند جنگ نظامی شیوه مقابله با انقلاب اسلامی نیست

گروه شهرستان‌ها: دبیر کل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه متأسفانه دشمن شناخت خوبی از داشته‌های عظیم انقلاب اسلامی دارد، گفت: دشمن با همه داشته‌های خودش با همراهی و پشتیبانی از عراق به کشور حمله کرد اما در این مسیر به بن‌بست رسید و متوجه شد که جنگ نظامی، شیوه مقابله با انقلاب اسلامی نیست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد، دبیر کل بنیاد هابیلیان، شامگاه اول اردیبهشت‌ماه در جمع مردم کاشمر گفت: کشور ما در منطقه‌ای بسیار حساس واقع شده که هیچ قدرت جهانی نمی‌تواند آن را نادیده بگیرد به همین جهت در طول تاریخ، ایران از نگاه طمع‌آمیز قدرت‌ها در امان نبوده است.
وی با اشاره به ادعای رئیس سازمان سیا برای ایجاد فضای دوقطبی در انتخابات ایران، اظهار کرد: امروز دشمن از توانایی و وحدتی که ملت ایران دارد، در حال کور شدن و ناتوانی است.
هاشمی‌نژاد با اعلام اینکه تمام تلاش دشمن خارج کردن مملکت و سرزمین ایران از آرامش و امنیت است، بیان کرد: هر چند ارتش و سیستم امنیتی ایران از سیستم و ارتش دنیا قدرتمندتر و قوی‌تر نیست اما آن چه که موجب این اقتدار و موفقیت شده، نگاه تیزبینانه مردم است.
وی بیان کرد: در این راستا دشمن تلاش می‌کند به هر شیوه‌ای که شده مردم را با مشکلات متعدد مواجه کند تا کشور از آرامش و امنیتی که دارد، خارج شود.
دبیر کل بنیاد هابیلیان، با بیان اینکه نظریه‌پردازان غربی، آسیا را قلب و قطب جهان اعلام کردند، اظهار کرد: این نظریه‌پردازان معتقدند که اگر کلید این منطقه و کشور در اختیار هرکسی باشد، آن، آقای دنیاست.
وی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی در قرن بیستم در کشاکش قدرت‌های شرق و غرب در این منطقه با اهمیت یک فکر جدید و نوظهور پدید آمد، اظهار کرد: اگرچه انقلاب اسلامی به شیوه نرم و مسالمت‌آمیز پیروز شد اما پس از آن شاهد حرکت‌های نظامی و ترور شخصیت‌ها و مسئولان کشور بودیم.
هاشمی‌نژاد با اذعان به اینکه متأسفانه دشمن شناخت خوبی از داشته‌های عظیم انقلاب اسلامی دارد، بیان کرد: دشمن با همه داشته‌های خودش با همراهی و پشتیبانی از عراق به کشور حمله کرد اما در این مسیر به بن‌بست رسید و متوجه شد که جنگ نظامی، شیوه مقابله با انقلاب اسلامی نیست.
وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن راه نفوذ به داخل را به عنوان تنها راه مقابله با ایران و مردم کشور در دستور کار قرار داد و در مقاطعی نیز با ورود موفق دست به ترورهایی زد، افزود: در مدت یک سال رئیس جمهور، نخست وزیر، رئیس دیوان کشور، تعدادی امام جمعه، نماینده مجلس و نخبگان به شهادت رسیدند که این امر نشان‌دهنده نفوذ دشمن است.
دبیر کل بنیاد هابیلیان، با بیان اینکه امروز دیگر شیوه نفوذ کارساز نیست، گفت: دشمن علاوه بر این، شیوه دیگری در نظر داشت اما متأسفانه این شیوه دوم همچنان پابرجاست و هنوز درست نتوانسته‌ایم با آن مقابله کنیم.
وی با بیان اینکه دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی دست به هر توطئه و دسیسه‌ای می زند، افزود: گاها دشمن حرفی را به وسیله افراد مختلف مطرح می‌کند تا از این طریق به هدفش برسد؛ اخیراً دشمن با طرح یک موضوع قدیمی و بحث انگیز به دنبال پیاده کردن توطئه و هدفش است.
هاشمی نژاد با تأکید بر اینکه در سال 67 و پس از پذیرش قطعنامه 598، منافقان با پشتوانه صدام از مرز به داخل کشور حمله کردند و پس از دستگیری تعدادی از آن‌ها اعدام شدند، گفت: تلاش شبکه نفاق بر این است که اقدام کشور در برخورد با منافقان را یک کار ضدحقوق بشری جلوه دهد.
وی با اشاره به اینکه ما امروز مفتخریم که امن‌ترین کشور خاورمیانه و دنیا در منطقه پرآشوب هستیم، اظهار کرد: رئیس سازمان جاسوسی آمریکا مدتی قبل اعلام کرده بود که در سال 96 برنامه ریزی می‌کنیم تا انتخابات ایران در یک بستر دوقطبی برگزار شود و ما از درون آن برای خودمان یک سکوی پرش ایجاد کنیم و به آرزوی ختم انقلاب اسلامی برسیم که خوشبختانه با درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب از شکل‌گیری این فضای دوقطبی جلوگیری شد.
دبیر کل بنیاد هابیلیان اظهار کرد: این اتفاق در سال 88 رخ داد و شبکه نفاق و اسرائیل به طمع افتاد.
captcha