توضیحاتی بیشتر درباره مسابقات جهانی قرآن دانش آموزی
کد خبر: 3592033
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
حاجی شریف بیان کرد:

توضیحاتی بیشتر درباره مسابقات جهانی قرآن دانش آموزی

گروه مسابقات: براساس قرعه انجام شده دانش آموزان در بخش پسران، فردا، سوم اردیبهشت ماه رقابت ها در رشته قرائت انجام می شود.

احمد حاجی شریف، مسئول کمیته فنی پنجمین دوره مسابقات بین المللی دانش آموزان جهان اسلام در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: نماینده دانش آموز پسر در بخش قرائت مهدی عبرتی است که فردا، سوم اردیبهشت ماه به اجرای برنامه می پردازد.
وی ادامه داد: همچنین نماینده کشورمان در بخش حفظ نیز مهدی عبرتی است که احتمال قوی سوم یا چهارم اردیبهشت ماه به سؤالات هیئت داوران پاسخ می دهد.
حاجی شریف اظهار کرد: در بخش دانش آموزان دختر نیز امشب، دوم اردیبهشت ماه جلسه توجیهی با حضور متسابقان دختر تشکیل می شود که قرعه کشی نوبت کشورها معلوم و بعد قرعه کشی آیات متسابقین انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه مسابقات تک مرحله ای است، ادامه داد: رقابت دانش آموزان پسر از امروز، دوم اردیبهشت ماه پس بلافاصله پس از افتتاحیه آغاز شد که این رقابت ها تا پنجم ادامه دارد و رقابت دانش آموزان دختر نیز چهارم و پنجم برپا می شود.
مسئول کمیته فنی پنجمین دوره مسابقات بین المللی دانش آموزان تصریح کرد: آتنا علی نقی و معصومه حمیدی دو نماینده دانش آموز دختر در بخش حفظ کل و قرائت قرآن کریم هستند.
یادآور می شود، پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن دانش آموزان جهان اسلام از دوم تا پنجم اردیبهشت ماه از ساعت 9 صبح تا 20 در شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.
captcha