تمرین روزانه و ارائه در جلسات قرآن موجب پیشرفت + عکس
کد خبر: 3592115
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹

تمرین روزانه و ارائه در جلسات قرآن موجب پیشرفت + عکس

گروه جلسات و محافل: جلسه آموزش قرآن عبدالمحمد پورعاشوری، قاری ممتاز کشورمان و مدرس قرآن کریم در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) با حضور قرآن آموزان از سنین مختلف برگزار شد.

تمرین روزانه و ارائه در جلسات موجب پیشرفت+عکس

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جلسه آموزش قرآن عبدالمحمد پورعاشوری، قاری ممتاز کشورمان و مدرس قرآن کریم، شب گذشته 31 فروردین، بلافاصله پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در یافت آباد، بلوار معلم، خیابان عباسی، با حضور قرآن آموزان از سنین مختلف برگزار شد.

در این جلسه قرآن صمیمی، اعضای جلسه به ارائه تلاوت های تقلیدی از اساتید مصری پرداختند و پورعاشوری، نکات صوت و لحنی و تجویدی آنها را متذکر شد.

از جمله نکاتی که پورعاشوری به قاری نوجوان حاضر در جلسه متذکر شد، تلاوت و تمرین روزانه تلاوت های تقلیدی از قاریان مصری بود که در این باره گفت: دانش آموزان، اغلب به جز درس خواندن، کار دیگری ندارند و در کنار درس خواندنشان می‌توانند روزانه 2 ساعت تلاوت قرآن انجام دهند.

تمرین روزانه و ارائه در جلسات موجب پیشرفت+عکس

پوررعاشوری در ادامه به اهمیت قفلات در تلاوت قرآن کریم اشاره کرد و گفت: به انتهای نفسمان که قصد وقف داریم و لحنمان را می‌خواهیم ببندیم، قفله می‌گویند. بعنوان مثال، عبدالباسط وقتی 3 خط را با یک نفس می‌خواند، اگر اون کلمه آخر را نتواند کوک و صحیح اجرا کند، تمام زحماتش در آن سه خط از بین می‌رود.

در پایان این جلسه قرآن صمیمی، عبدالمحمد پورعاشوری به همراه اعضای جلسه، آیاتی از انتهای قرآن کریم را جمعخوانی کردند و سپس در شب زیارتی حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، سلامی خدمت این حضرت(ع) دادند.

تمرین روزانه و ارائه در جلسات موجب پیشرفت+عکس

یادآور می‌شود جلسه قرآن دیگر پورعاشوری، چهارشنبه ها بلافصله پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در یافت آباد، خیابان جمال الدین اسدآبادی، کوچه کوهی برگزار می‌شود. همچنین جلسه سه شنبه ها ی این قاری ممتاز کشورمان، در مسجد پیامبر اعظم(ص) واقع در مهرآباد جنوبی، 20 متری تختی برگزار می‌شود.


captcha