تلاوت اذان‌گاهی و اذان حرم رضوی در هفته جاری
کد خبر: 3592166
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴

تلاوت اذان‌گاهی و اذان حرم رضوی در هفته جاری

گروه فعالیت‌های قرآنی‌: تلاوت اذان‌گاهی و اذان افق‌های سه‌گانه حرم حضرت رضا(ع) در هفته جاری و در بازه زمانی دوم الی هشتم اردیبهشت‌ماه را جمعی از قاریان بین‌المللی و ممتاز مشهد بر عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، طبق برنامه‌ریزی اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی، جمعی از قاریان بین‌المللی و ممتاز مشهد مقدس تلاوت اذان‌گاهی و اذان افق‌های سه‌گانه حرم مطهر حضرت رضا(ع) را در هفته جاری و در بازه زمانی دوم الی هشتم اردیبهشت سال جاری بر عهده دارند.
بنابر این گزارش، به ترتیب اذان افق صبح، شنبه تا پنجشنبه این هفته را جواد سلیمانی، حامد علیزاده، محمدرضا شفیعی‌مؤمن، حمید حق‌طلب، سعید بیژنی، مختار دهقان و سیدجلیل خلیق انجام می‌دهند.
همچنین تلاوت و اذان افق ظهر این هفته شنبه تا پنجشنبه را به ترتیب روح‌الله هاشمی، امید حسینی‌نژاد، امیر لعل‌اول، محمدجواد رجایی، مصطفی احمدی و حجت‌الاسلام مهدی شجاع و اذان افق مغرب را نیز به ترتیب سیدمرتضی سادات‌فاطمی، سید محمدجواد حسینی، محمدجواد کاشفی، هاشم روغنی، محمدجواد پناهی‌، حمید شاکرنژاد و حسین پورکویر بر عهده دارند.
یادآور می‌شود، از حدود اسفندماه سال گذشته کلیه برنامه‌هایی که مکان برگزاری آن‌ها در دارالقرآن الکریم آستان قدس رضوی است، به جهت انجام عملیات ساختمانی به شبستان قرآن و نهج‌البلاغه مسجد جامع گوهرشاد و رواق حضرت زهرا(س) انتقال یافته و در حاضر دارالقرآن‌الکریم تعطیل است.
captcha