ترتیل‌خوانی «قرآن‌الفجر» ویژه بانوان در حرم رضوی
کد خبر: 3592185
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

ترتیل‌خوانی «قرآن‌الفجر» ویژه بانوان در حرم رضوی

گروه فعالیت‌های قرآنی‌: اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی برنامه‌های متنوع قرآنی را ویژه بانوان زائر و مجاور حضرت رضا(ع) در هفته پیش‌رو در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی برنامه‌های متنوع قرآنی را ویژه بانوان زائر و مجاور حریم قدسی امام رضا(ع) در هفته جاری در نظر گرفته است.
بنابر این گزارش، مراسم ویژه بانوان شامل سخنرانی و بیان احکام، محفل قرآنی و ترتیل‌خوانی، کلاس و کارگاه آموزش قرآن، حلقه معرفت، مشاوره فردی و گروهی، پاسخگویی و ... در طول ایام این هفته هر روز در رواق حضرت زهرا(س) اجرا می‌شود..
ترتیل‌خوانی کلام الله مجید با عنوان «قرآن‌الفجر» نیم ساعت بعد از اقامه نماز صبح در رواق حضرت فاطمه زهرا(س) هر روز این هفته به جز جمعه، با اجرای خانم‌ها اسکندری، غلامی، مریم و مهین صاحبدیوانی، سلطانی، دبیری، علیزادگان، افخمی، بداغ‌آبادی، ناطقی، اقبال‌نیا و طاهره رحیمی از جمله برنامه‌های قرآنی جدید این اداره در سال جدید ویژه بانوان به شمار می‌رود.
علاوه بر این، این هفته و در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه به ترتیب دوم، چهارم، ششم و هشتم اردیبهشت‌ماه محفل انس با قرآن ویژه بانوان در رواق حضرت فاطمه زهرا(س) یک ساعت قبل از اذان مغرب در نظر گرفته شده است که خانم‌ها علیشاهی، آقاملکی، راستی، روحی، حسینی، تیزابی، سلطانی، اسحاق‌نژاد، ستاری، سالمیان، ملک‌پور و دهقان امر اجرا را بر عهده دارند و گروه تواشیح آوای ظهور نیز به اجرای برنامه می‌پردازد.
یادآور می‌شود، از حدود اسفندماه سال گذشته کلیه برنامه‌هایی که مکان برگزاری آن‌ها در دارالقرآن الکریم آستان قدس رضوی است، به جهت انجام عملیات ساختمانی به شبستان قرآن و نهج‌البلاغه مسجد جامع گوهرشاد و رواق حضرت زهرا(س) انتقال یافته و در حاضر دارالقرآن‌الکریم تعطیل است.
captcha