وقفه 20ساله مسابقات قرآن دانش آموزی جای تأسف دارد/ اجرای خوب نغمات توسط «سیدمحمد حسینی پور»
کد خبر: 3592401
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
معتز آقایی:

وقفه 20ساله مسابقات قرآن دانش آموزی جای تأسف دارد/ اجرای خوب نغمات توسط «سیدمحمد حسینی پور»

گروه مسابقات: استاد راهنما در پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن دانش آموزان جهان اسلام بیان کرد: حسینی پور، نغمات خوب و متناسب با معانی را اجرا کرد و از نظر من با اختلاف زیاد، رتبه اول را کسب کند.

معتز آقایی
معتز آقایی از اساتید راهنما در پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن دانش آموزان جهان اسلام در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، درباره اجرای سیدمحمد حسینی پور، دانش آموز نماینده جمهوری اسلامی ایران در بخش قرائت قرآن گفت: اجرای او خوب و عالی بود.
وی با اشاره به اینکه او راحت و بدون استرس قرآن را تلاوت کرد، اظهار کرد: سخت است که در چنین جمعی و مسابقات بین المللی یک قاری و حافظی بتواند بدون هیچ تکلف و ترس و واهمه ای و با جرئت اجرا داشته باشد.
آقایی اضافه کرد: حسینی پور، نغمات خوب و متناسب با معانی را اجرا کرد. البته یک مورد خاص وقف و ابتدایی نیز داشت که به او تذکر دادیم اما در مجموع اجرای خوبی داشت و فکر می کنم با اختلاف با رقبای خودش رتبه اول را کسب کند.
این داور بین المللی کشورمان در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار ایکنا در خصوص تأثیر مسابقات بین المللی قرآن دانش آموزی در ایجاد انگیزه در آنها برای ورود به عرصه قرآنی، اظهار کرد: این مسابقات تأثیر زیادی دارد و جای تأسف است که این مسابقات حدود 20 سال است که قطع شد.
وی عنوان کرد: این مسابقات که به بزرگسالان انگیزه می دهد برای نوجوانان جای خود دارد. ان شاءالله مسابقات طی سال های آینده با برنامه ریزی بهتر و مشارکت بیشتر دیگر دولت ها انجام شود.
captcha