ارسال بیش از ٣٠ طرح پوستر به کمیته روابط عمومی نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3592528
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

ارسال بیش از ٣٠ طرح پوستر به کمیته روابط عمومی نمایشگاه قرآن

گروه مسابقات: مدیر کمیته روابط عمومی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‎المللی قرآن کریم اظهار کرد: برای اولین بار پوستر نمایشگاه بین‎المللی قرآن کریم به فراخوان گذاشته شده و شاهد استقبال خوبی از سوی طراحان کشور بوده‎ایم.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) به نقل از ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، سیدمهدی جعفری، مدیر کمیته روابط عمومی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: تا کنون ٣١ اثر و طرح به دبیرخانه کمیته روابط عمومی نمایشگاه قرآن ارسال شده و گرچه برخی از آثار از لحاظ کیفی در سطح بالایی نیستند اما استقبال طراحان کشور از این فعالیت جمعی قرآنی، جای قدردانی دارد.
جعفری افزود: بعد از اتمام زمان فراخوان، و با توجه به تعداد آثار و طرح‌های رسیده، نمایشگاهی از مجموعه طرح ها در ایام برگزاری نمایشگاه بیست و پنجم برگزار خواهد شد.
مدیر کمیته روابط عمومی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: علاقمندان به شرکت در فراخوان می توانند آثار خود را تا ١٠ اردیبهشت ماه به روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی خیایان ولیعصر، نرسیده به چهارراه ولیعصر، خیابان شهید هاشمی فر، پلاک١٥ ارسال کنند.
جعفری در پایان افزود: طبق فراخوان اعلام شده، همچنین به ٣ طرح برتر جوائز نفیسی اهداء خواهد شد.
captcha