برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام موسی کاظم(ع) در روستای کاظم‌آباد
کد خبر: 3592538
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام موسی کاظم(ع) در روستای کاظم‌آباد

کانون خبرنگاران نبأ: مراسم عزاداری شهادت امام موسی کاظم(ع) در مسجد صاحب‌الزمان(عج) روستای کاظم آباد از توابع رباط کریم برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی بیک محمدلو، امام جماعت و روحانی مستقر تبلیغات اسلامی رباط کریم در مراسم عزاداری شهادت امام موسی کاظم(ع) که دوم اردیبهشت‌ماه در مسجد صاحب‌الزمان(عج) روستای کاظم‌آباد برگزار شد به تبیین سیره عملی آن حضرت در زندگانی شریف‌شان پرداخت.
وی بیان کرد: امام موسی کاظم(ع) بین فقیر و غنی فرقی نمی‌گذاشتند و در رفتار عدالت را رعایت می‌کردند، در برخورد با ظالمان جدی و سخت‌گیر بودند و اجازه نمی‌دادند حقی پایمال شود.
این مبلغ دینی اظهار کرد: در یک حدیث نورانی از این امام بزرگوار آمده است که بكوشید اوقات شبانه‌روز شما چهار قسمت باشد، قسمتی برای مناجات با خدا، قسمتی برای تهیه معاش، قسمتی برای معاشرت با برادان و افراد مورد اعتماد كه عیب‌های شما را به شما می‌فهمانند و در دل به شما اخلاص می‌ورزند و قسمتی را هم در آن خلوت می‌كنید برای درک لذت‌های حلال و تفریحات سالم که به وسیله انجام این قسمت است كه بر انجام وظایف آن سه قسمت دیگر توانا می‌شوید.

منوچهر جلیلی
captcha