نشست آموزشی روخوانی و تجوید‌الصلاة برگزار می‌شود
کد خبر: 3592571
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
با حضور استاد حبیبی؛

نشست آموزشی روخوانی و تجوید‌الصلاة برگزار می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ: رئیس اداره آموزش‌های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از برگزاری نشست آموزش روخوانی و تجوید‌الصلاة در تاریخ ۱۴ اردیبهشت‌ماه جاری در محل سالن همایش‌های غدیر خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین حقیقت، رئیس اداره آموزش‌های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از برگزاری نشست آموزش روخوانی و تجوید‌الصلاة با هدف ارتقا سطح علمی و بینشی مبلغان در تاریخ ۱۴ اردیبهشت‌ماه جاری در محل سالن همایش‌های غدیر خبر داد.
وی گفت: این نشست آموزشی با حضور استاد حبیبی برگزار خواهد شد و در آن مباحثی همچون روش آموزش روخوانی و تصحیح قرائت نماز مطرح خواهد شد.
حجت‌الاسلام حقیقت در ادامه افزود: از آنجایی که مبلغان در ایام ماه مبارک رمضان با مردم در ارتباط هستند می‌توانند در این دوره آموزشی تجوید‌الصلاة راهم فرا بگیرند و در این خصوص کتب و پاورپوینت‌هایی هم از استاد حبیبی در اختیار مبلغان قرار خواهد گرفت.
وی در پایان یادآور شد: مبلغانی که تمایل به شرکت در این نشست آموزشی را دارند می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی بلاغ ثبت نام کنند.
جواد بیطرفان
captcha