همایش گردشگری دینی در ارمنستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3592581
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰

همایش گردشگری دینی در ارمنستان برگزار می‌شود

گروه بین‌الملل: رایزنی فرهنگی ایران در ارمنستان و كلیسای اچمیادزین ارمنستان، همایش «گردشگری دینی و محیط‌زیست» را تیرماه سال جاری در شهر ایروان، برگزار می‌كنند.

همایش گردشگری دینی در ارمنستان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، کارن نظریان، رئیس بنیاد میزگرد وابسته به کلیسای اچمیادزین ارمنستان با حضور در رایزنی فرهنگی ایران در این کشور با مجید مشکی، رایزن فرهنگی كشورمان دیدار و در خصوص همکاری‌های دوجانبه از جمله برگزاری همایش «گردشگری دینی و محیط‌ زیست» گفت‌وگو كرد.
در این دیدار كارن نظریان با اشاره به مذاکرات و توافقات قبلی بین طرفین، به هماهنگی‌های انجام‌شده توسط خودش برای برگزاری همایش یادشده اشاره و اظهار كرد: هماهنگی لازم با مقامات ارشد کلیسای اچمیادزین انجام گرفته و از اساتید دانشگاهی نیز برای ارائه مقاله در این همایش دعوت به عمل آمده است.
رایزن فرهنگی کشورمان نیز با سپاس از مقدمات انجام‌شده برای برگزاری همایش، آمادگی کامل رایزنی فرهنگی ایران در ارمنستان را برای برپایی هرچه باشکوه‌تر این همایش اعلام كرد.
در ادامه این دیدار درباره تاریخ برگزاری همایش مذاکره و با توجه به درخواست طرف ارمنی مقرر شد، این همایش در هفته اول پس از ماه مبارک رمضان برگزار شود.

captcha