اعزام بالغ بر 180 هزار جهادگر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی
کد خبر: 3592610
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
مهدی محمدی خبر داد:

اعزام بالغ بر 180 هزار جهادگر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی

گروه اقتصاد: مسئول مرکز مطالعات و حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی اظهار کرد: اعزام هماهنگ گروه‌های جدید، برای اقدام در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، از بعد از ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد و پیش‌بینی ما این است که در سال 96 بالغ بر 180 هزار جهادگر در همه کشور اعزام خواهد شد.

مهدی محمدی، مسئول مرکز مطالعات و حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: ما در سازمان بسیج سازندگی، دو مأموریت مهم، شامل سازندگی و اقتصاد مقاومتی را داریم و یکی از اهداف اردوهای جهادی هم تحقق اقتصاد مقاومتی از طریق ترویج و نهادینه‌کردن اقتصاد مقاومتی در میان آحاد مردم است.

اعزام بالغ بر 180 هزار جهادگر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی
وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در این حوزه بر عهده گروه‌های جهادی است، توجه اقشار تخصصی بسیج از جمله بسیج مهندسی کشاورزی و بسیج دانشجویی به اقتصاد مقاومی است تا ان‌شاءالله در سال جاری هم همانند سال‌های قبل، گام‌هایی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برداریم.
محمدی افزود: در ایام نوروز 96 بالغ بر 32 هزار جهادگر به مناطق محروم اعزام شد و ان‌شاءالله اعزام هماهنگ گروه‌های جدید، برای اقدام در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، از بعد از ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد و پیش‌بینی ما بر این است که بالغ بر 180 هزار نفر در همه کشور اعزام خواهد شد.
captcha