تربیت 10 هزار حافظ قرآن در نیروی انتظامی استان مرکزی
کد خبر: 3592639
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
عزیزی خبر داد:

تربیت 10 هزار حافظ قرآن در نیروی انتظامی استان مرکزی

گروه فعالیت‌های قرآنی: فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: سال گذشته نیروی انتظامی استان تربیت 10 هزار حافظ قرآن از یک جزء تا 30 جزء را در کارنامه خود ثبت کرد.

سردار کیومرث عزیزی، فرماندهی انتظامی استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: نیروی انتظامی استان علاوه بر برقراری نظم و امنیت در جامعه در زمینه قرآن و ترویج فعالیت‌های قرآنی نیز برنامه‌هایی در اولویت دارد. 
وی تصریح کرد: سال گذشته نیروی انتظامی استان تربیت 10هزار حافظ قرآن از یک جزء تا 30 جزء را در کارنامه خود ثبت کرد و خوشبختانه با این فعالیت‌، نیروی انتظامی استان مرکزی در میان نیروهای مسلح رتبه اول را دارد. 
عزیزی اظهار کرد: روند فعالیت‌های قرآنی در این مرکز مثبت است، همکاری شایسته همکاران عقیدتی با آموزشی زمینه برگزاری دوره‌های حفظ و مفاهیم قرآن ویژه کارکنان را فراهم کرده است. 
وی ادامه داد: افرادی که موفق به حفظ 30جزء قرآن شوند ترفیع درجه می‌گیرند، افرادی که جزءهای مختلف را حفظ می‌کنند در قالب سفرهای زیارتی و هدایای نقدی تشویق می‌شوند، حتی مجموعه برای افرادی که در طرح حفظ یا مفاهیم ثبت‌نام کردند و به هر دلیل موفق به حفظ نشدند نیز جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌کند. 
فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان تصریح کرد: مشارکت عوامل انتظامی در دوره‌های قرآنی باعث توفیق بهتر در مأموریت‌های اعزامی می‌شود، امسال نیز همچون سال گذشته طرح‌های قرآنی با جدیت دنبال می‌شود.
captcha