تبدیل هنرهای رقومی به یک روند جریان‎ساز در کشور
کد خبر: 3592713
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
سردار نقدی:

تبدیل هنرهای رقومی به یک روند جریان‎ساز در کشور

گروه شبکه‎های اجتماعی: معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه هنر پویانمایی در میان اعضای بسیج رشد بسیاری داشته و اکنون به یک روند جریان‎ساز هنری در کشور تبدیل شده است، گفت: هنرمندان کشورها باید از به زانو در آمدن ایادی استکباری آثار خوبی تهیه و به ملت‎های آزادی‎خواه ارائه کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شب گذشته، سوم اردیبهشت‎ماه، در مراسم پایانی نخستین جشنواره ملی هنرهای رقومی پویاگران انقلاب اسلامی که در محل لانه جاسوسی برگزار شد، با بیان اینکه هنر پویانمایی در میان اعضای بسیج رشد بسیاری داشته و اکنون به یک روند جریان‎ساز هنری در کشور تبدیل شده است، گفت: بسیج یک نهاد الهی و مجموعه‎ای بی‎نظیر است که بستر پویش‎های باورنکردنی در آن هویداست.

معاون فرهنگی سپاه تصریح کرد: بسیج شجره طیبه‎ای است که هر نهال زیبایی در آن غرس شود بزودی مبدل به درخت‎های پرثمری خواهد شد که کام آزادی‎خواهان را شیرین می‎کند.

نقدی با اشاره به جشنواره ملی هنرهای رقومی پویاگران انقلاب اسلامی، افزود: در این رویداد آثار پویانمایی و هنرهای با کیفیتی از اعضای بسیج مشاهده شد که قابل رقابت با آثار بین المللی در این رشته هنری است. در این تولیدات هنری پیام‎های با ارزشی نهفته است که آنرا تبدیل به هنری فاخر در جهان امروز می‎کند.

وی با بیان اینکه هنرمندان جوان باید از شکست‎های دشمنان اسلام و ایران تصویرگری کنند، ادامه داد: امروز شاهد گسترش چشمگیر این مجموعه‎ها در مقایسه با زمان اندک آغاز این حرکت هستیم؛ قطعا در جشنواره بعدی هنرهای رقومی پویاگران انقلاب اسلامی آثار فاخر و درخشان‎تری را شاهد خواهیم بود.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز ورود جوانان هنرمند در این عرصه؛ هنر پویانمایی را به آنجا رسانده که بخش‎های بسیاری از مجموعه‎های پویانمایی سیمای جمهوری اسلامی از این هنرمندان و آثارشان تغذیه می‎شود.

نقدی اظهار کرد: امروز قدرت پوشالی آمریکا برابر ملت‎های آزاده جهان مشخص شده و هنرمندان کشورها باید از به زانو در آمدن ایادی استکباری آثار خوبی تهیه و به ملت‎های آزادی‎خواه ارائه کنند.

captcha