زمینه اشتغال جوانان را با حمایت از ایده‌های جدید فراهم کنیم
کد خبر: 3592770
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان:

زمینه اشتغال جوانان را با حمایت از ایده‌های جدید فراهم کنیم

گروه فرهنگی: رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان گفت: باید با فرهنگ سازی و حمایت از ایده‌های جدید در زمینه اشتغال، برای جوانان و نوجوانان گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت الاسلام  حسین کوثری، رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان، با اشاره به شعار سال افزود: با ایجاد کار و اشتغال می‌توان تولید ملی را افزایش داد .
وی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات هستیم، بیان کرد: اخلاق انتخاباتی  باید بگونه ای باشد تا مردم آزادانه، آگاهانه، با امنیت، باسلامت و با نشاط وارد انتخابات شوند.
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره برلزوم تحقق شعار سال  گفت: در طول سال‌های گذشته  نفت به پایین ترین قیمت رسید و کشور های زیادی دچار مشکل شدند اما ایران با تدابیری که سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری اندیشید توانست از بحران‌ها عبور کند.
عبدالرضا عزیزی درباره اخلاق انتخاباتی گفت: قوه قضاییه باید در برخورد با توهین‌های انتخاباتی جدی تر وارد شود و نگذارد عده ای خاص با حیثیت کاندیداها بازی کنند. باید زمینه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو مهیا کنیم و نگذاریم دشمنان به خواسته‌های خود مبنی بر براندازی نظام برسند .
فرماندار شیروان نیز در راستای تحقق شعار سال و  با اشاره به لزوم حمایت از تولیدات داخلی گفت: دراین راستا همه باید همت کنند  و باحمایت از تولید داخلی زمینه اشتغال پایدار را فراهم کنند.

captcha