نصب بزرگترین المان معلم کشور در یاسوج
کد خبر: 3592773
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

نصب بزرگترین المان معلم کشور در یاسوج

گروه اجتماعی: مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج گفت: بزرگترین و بلندترین المان معلم کشور در یاسوج نصب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، فرشاد صادقی، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج امروز، چهارم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بزرگترین و بلندترین المان معلم کشور در میدان معلم با گستره ۲۰ هزار متر مربع در یاسوج و با ارتفاع ۱۲ مترو عرض پنج متر یاسوج نصب می‌شود.
وی افزود: برای ساخت و نصب این المان دو میلیارد ریال از محل درآمدهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری یاسوج سرمایه‌گذاری شده، ضمن اینکه این المان که نماد دست و مداد معلم بوده در مدت سه ماه توسط هنرمند توانای کشور طراحی و ساخته شده است.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج بیان کرد: هویت‌بخشی، زیبا‌سازی، بهبود کیفیت محیط شهری و رضایتمندی شهروندان از جمله اهداف ساخت المان معلم است.
صادقی ابراز کرد: تلفیق هنر، صنعت و معماری و خلق المان‌های شهری برجسته بر روح و روان شهروندان تاثیر مثبت گذاشته و ابزاری ارزشمند برای معرفی و شناساندن هویت و ساختار شهری است.
captcha