شب شعر «هوای عاشقانه» در دانشگاه آزاد مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 3592799
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
هم‌زمان با مبعث رسول اکرم(ص)؛

شب شعر «هوای عاشقانه» در دانشگاه آزاد مشهد برگزار می‌شود

گروه معارف: معاون فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری شب شعر «هوای عاشقانه»، به مناسبت مبعث رسول اکرم(ص)، و قرائت شعرهای آیینی و مذهبی خبر داد.

محمدحسین کشمیری، دبیر اجرایی کنگره‌ی شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، از برگزاری شب شعر «هوای عاشقانه» خبر داد و اظهار کرد: این شب شعر از برنامه‌های کنگره‌ی شهدا است و مضامین و محتوای شعرهای آن در رابطه با شهدا است البته از طرفی باتوجه به مناسبت مبعث رسول اکرم(ص)، شعرهای آیینی و مذهبی نیز در این شب شعر خوانده می‌شود.
وی با بیان اینکه شب شعر هوای عاشقانه، ظهر امروز، چهارم اردیبهشت ماه، جنب مزار شهدای گمنام در دانشگاه آزار اسلامی مشهد برگزار می‌شود، گفت: در این برنامه، شاعران دانشجوی دانشگاه آزاد و تعدادی از شاعران مطرح کشوری از جمله برقعی، بیابانکی، جعفریان، شرافت، جانفزا، قزوه و ... حضور دارند.
دبیر اجرایی کنگره‌ی شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: سعی ما بر دانشجو محور بودن این برنامه‌ها و تداوم شب شعرها در دانشگاه آزاد است.
captcha