نشست خبری سی‌امین نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود
کد خبر: 3592814
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
با حضور سیدعباس صالحی؛

نشست خبری سی‌امین نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود

گروه ادب: نشست خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور رئیس نمایشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نشست خبری این رویداد فرهنگی ساعت ۱۰ صبح روز شنبه (۹ اردیبهشت ماه) با حضور سیدعباس صالحی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس نمایشگاه برگزار می‌شود.

نشست خبری نمایشگاه کتاب تهران در زمان ذکر شده و در محل سالن زنده یاد علی عاشوری در موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به آدرس تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان‌های فلسطین و برادران مظفر جنوبی ساختمان ۱۰۸۰ برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، به دلیل استقبال از بن دانشجویی و طلاب، زمان ثبت‌نام دانشجویان و طلاب متقاضی دریافت بن کارت خرید کتاب تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ماه تمدید شده است و دانشجویان متقاضی دریافت بن کارت خرید کتاب می‌توانند با مراجعه به سایت ‌Tibf.ir نسبت به ثبت‌نام و پرداخت سهم خود جهت دریافت بن کارت خرید کتاب در نمایشگاه کتاب تهران اقدام کنند.

در این دوره از نمایشگاه، مبلغ یک میلیون ریال بن خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب تعیین شده است که ۶۰ درصد آن از سوی دانشجویان و طلاب و ۴۰ درصد از سوی معاونت امور فرهنگی پرداخت خواهد شد و تا پایان روز یکشنبه (۳ اردیبهشت ماه) ثبت‌نام قطعی ۱۲۵ هزار دانشجو در سامانه دریافت بن کارت خرید کتاب انجام شده است.

یادآور می‌شود، سی‌اُمین نمایشگاه کتاب تهران از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

captcha