دریافت مجوز دوره مطالعات اسلامی به زبان‌های خارجی/ آغاز فراخوان تربیت مبلغ
کد خبر: 3592815
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
حجت‌الاسلام زادهوش خبر داد:

دریافت مجوز دوره مطالعات اسلامی به زبان‌های خارجی/ آغاز فراخوان تربیت مبلغ

گروه حوزه‌های علمیه: رئیس جامعة المرتضی(ع) از آغاز فراخوان دوره تربیت مبلغ قرآن و دریافت مجوز برگزاری دوره مطالعات اسلامی به زبان‌های خارجی خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد زادهوش، رئیس جامعة المرتضی(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: فراخوان دوره‌های تربیت مبلغ برای پذیرش دوره جدید آغاز شده است و علاقه‌مندان می‌توانند تا 25 اردیبهشت با ورود به سایت www.murtaza.ir ثبت نام کنند.
وی افزود: این دوره‌ها به زبان‌های فرانسه، اسپانیایی، انگلیسی، چینی، روسی، ایتالیایی و پرتغالی برگزار خواهد شد.
زادهوش با بیان اینکه این دوره دو سال به طول می‌انجامد عنوان کرد: درس‌های دوره مذکور در انگلیسی و فرانسه به زبان اصلی تدریس می‌شود ولی در بقیه موارد به صورت زبان‌آموزی است.
وی از دریافت مجوز برپایی دوره مطالعات اسلامی در سطح سه به زبان‌ انگلیسی خبر داد و اظهار کرد: از امتیازات این دوره علاوه بر شهریه، بهره‌مندی از استادان ممتاز و تراز اول در زبان‌های خارجی هستند.
وی تاکید کرد: کسانی که دوره مذکور را با موفقیت سپری کنند مورد حمایت ما برای استقرار در کشورهای مختلف و حضور در اجلاسیه‌ها و تبلیغ اینترنتی و تولید برنامه‌های رسانه‌ای ... قرار خواهند گرفت.
زادهوش عنوان کرد: جامعة المرتضی ششمین سالی است که دوره‌های خود را برگزار می‌کند البته ظرفیت پذیرش ما زیاد نیست.
وی افزود: هم‌اکنون 140 نفر در دوره‌های این مرکز مشغول به فعالیت علمی هستند و برای دوره جدید نیز که به چندین زبان برگزار می‌شود 80 نفر را پذیرش خواهیم کرد.
captcha