قرآن در رفتار و حفظ حجابم تاثیرگذار بود
کد خبر: 3592832
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

قرآن در رفتار و حفظ حجابم تاثیرگذار بود

نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان اظهار کرد: یکی از برکات حفظ قرآن این است که قرآن در رفتار و حجابم تاثیر بگذارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) تسنیم نوشت: آتنا علی‌نقی حافظ کل قرآن و نماینده کشورمان در پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام درباره نخستین اجرایش در بخش مقدماتی حفظ کل قرآن گفت: اجرای خوبی را داشتم و بدون اشتباه قطعات پیشنهادی را اجرا کردم و داور راهنما نیز اجرایم را تائید کرد.
وی در پاسخ به این سوال که حفظ قرآن را از چه سالی آغاز کردید؟ اظهار کرد: من از سه سالگی حفظ قرآن را آغاز کردم و 8 سالگی هم حافظ کل قرآن شدم و مشوقم برای حفظ قرآن والدینم بودند. مادرم در یادگیری حفظ قرآن استادم بود و مدت کوتاهی را در خدمت خانم جلالی بودم.
علی نقی، در پاسخ به این سوال که حفظ قرآن چه تاثیری در روند زندگی شما گذاشته است گفت: آن زمان که حفظ را شروع کردم به دلیل اقتضائات سنی چیزی را درک نمی‌کردم اما به مرور که پای به سن گذاشتم برکات قرآن را متوجه شدم و یکی از برکاتش این است که قرآن باعث شده در رفتار و حجابم تاثیر بگذارد.
نماینده کشورمان در پاسخ به این سوال که کدام یک از کشورها را به عنوان سخت‌ترین رقیب خود می‌دانید؟ اظهار کرد: من نسبت به متسابقین کشورهای دیگر هیچ اطلاعاتی ندارم و هیچکدام از آنها را نمی‌شناسم.
پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم دانش‌آموزان جهان اسلام از دوم اردیبهشت‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) کار خود را آغاز کرد و تا ششم اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.
captcha