اهدای زمین به‌منظور ساخت خانه عالم در روستای مورچگان
کد خبر: 3592840
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

اهدای زمین به‌منظور ساخت خانه عالم در روستای مورچگان

کانون خبرنگاران نبأ: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن از اهدای قطعه زمینی به‌منظور ساخت خانه عالم روستای مورچگان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌ابوالفضل صالحی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بروجن، یکشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه از وضعیت تکمیل ساخت خانه عالم روستای مورچگان بازدید کرد.
در این بازدید که دهیار، شورا و هیئت‌امنای روستا نیز حضور داشتند، وضعیت تکمیل ساخت خانه عالم و مشکلات موجود در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت و در این راستا اکبر طهمورث یکی از خیرین و عضو هیئت‌ امنای این روستا با اهدای زمین جنب این خانه عالم، مشکل ادامه ساخت این بنا را مرتفع کرد.
حجت‌الاسلام صالحی ضمن ابراز امیدواری جهت آماده‌سازی و تحویل این خانه عالم تا قبل از ماه رمضان با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، گفت: این خانه‌های عالم به همت مساعدت‌های مردمی و سازمان تبلیغات اسلامی ساخته‌ شده است و وظیفه حفاظت و مراقبت و پیگیری مشکلات و تجهیزات آن بر عهده اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان است که خوشبختانه تاکنون در این زمینه موفق عمل کرده و شاهد پیشرفت قابل قبولی بوده است.

علی بیگی
captcha