غرفه زیارت مجازی در نمایشگاه جانبی مسابقات بین المللی قرآن
کد خبر: 3592844
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱

غرفه زیارت مجازی در نمایشگاه جانبی مسابقات بین المللی قرآن

گروه مسابقات: غرفه زیارت مجازی در نمایشگاه جنبی سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشورمان برپا شده است.

آرش قره حسنی، مسئول غرفه زیارت مجازی بخش نمایشگاه جنبی سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشورمان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: غرفه ای با عنوان زیارت مجازی حرم امام حسین(ع) و امام رضا(ع) برگزار می شود.
وی با اشاره به محتوای این غرفه و استقبالی که از آن شده است، بیان کرد: در این غرفه تصاویری به صورت سه بعدی از سخنان مقام معظم رهبری، همراه با زیارتنامه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع)  و در انتها دعای سلامتی امام زمان(عج) رهبر معظم انقلاب پخش می شود.
یادآور می شود، نمایشگاه جنبی سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران تا ششم اردیبهشت ماه از ساعت 9 تا 20 در ضلع شرقی پیش از ورود به شبستان اصلی پذیرای عموم علاقه مندان است.
همچنین سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران در بخش آقایان، اولین دوره مسابقات بانوان، دومین دوره مسابقات قرآن روشندلان و دانش آموزان تا ششم اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۲۰ پذیرای عموم علاقه مندان در مصلای امام خمینی(ره) است. مسابقات طلاب در شهر قم برگزار می شود.
captcha