اهداء 20 هزار جلد قرآن‌کریم به‌مساجد مناطق محروم کشور
کد خبر: 3592922
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
از محل موقوفات کوثر اهل‌بیت(ع)؛

اهداء 20 هزار جلد قرآن‌کریم به‌مساجد مناطق محروم کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی: حجت‌الاسلام عباسیان از اهداء 20 هزار جلد قرآن‌کریم به مساجد و مناطق محروم کشور همزمان با سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، حجت‌الاسلام آیت عباسیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با تأکید بر ترویج فرهنگ وقف در امور قرآنی ابراز امیدواری کرد تا در آینده موقوفات مختلف برای ترویج فرهنگ قرآنی رشد و در این زمینه شاهد شکوفایی باشیم.
وی انجام فعالیت‌های قرآنی در جامعه و اقشار مختلف مردم را مهم ارزیابی و به ترویج فعالیت‌های قرآنی و اشاعه فرهنگ قرآنی در مناطق محروم تأکید کرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: یکی از فعالیت‌های این اداره‌کل در راستای هدف یاد شده اهداء قرآن به مساجد و مناطق محروم است که در استان کرمانشاه و سراسر کشور انجام می‌شود و امیدواریم روزبه‌روز افزایش یابد.
حجت‌الاسلام عباسیان ازاهداء 20 هزار جلد قرآن کریم در مناطق محروم کشور همزمان با سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم خبر داد.
وی گفت: این تعداد قرآن اهدایی از محل موقوفات کوثر اهل‌بیت(ع) استان کرمانشاه تهیه و در بیش از 1000 مسجد مناطق محروم کشور توزیع شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ترغیب جوانان به خواندن قرآن را از جمله اهداف این کار عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه اشتیاق جوانان در مناطق محروم و نزدیکی به قرآن بیشتر است با این اهداء می‌توان به‌نحوی این اشتیاق را در جوانان شکوفا کرد.
captcha