مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان راهبردی مؤثر در مقابله با جریان نفوذ است
کد خبر: 3592942
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان راهبردی مؤثر در مقابله با جریان نفوذ است

گروه مسابقات: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه مسابقات بین المللی قرآن بانوان می تواند از داشته های فرهنگی جمهوری اسلامی حراست کند، گفت: یک کار فرهنگی عمیق در جریان است که می تواند با جریان نفوذ دشمنان مقابله جدی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از ستاد خبری اولین مسابقات بین المللی قران کریم بانوان، محمد مهدی زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دهم شورای اسلامی درباره برکات بین المللی شدن مسابقات قرآن کریم در بخش بانوان گفت: مانوس بودن با قرآن یک فیض، توفیق و سعادت است و وقتی این امر در غالب یک حرکت بین المللی و جهانی صورت می گیرد این فیض و سعادت را مضاعف می کند.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام موفق به برگزاری مسابقات قرآن کریم بانوان به صورت بین المللی شده است، افزود: یقینا این برای کشور ما خیر و برکات زیادی دارد و میزبانی از قاریان و حافظان قرآن کریم یک پشتوانه عظیم فرهنگی و معنوی برای ایران محسوب می شود.
نماینده مردم کرمان در مجلس دهم شورای اسلامی با اظهار اینکه مسابقات جهانی قرآن کریم بانوان می تواند راهبردی مهم در حفظ و حراست از داشته های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران باشد، خاطرنشان کرد: یک کار فرهنگی عمیق در جریان است که می تواند با جریان نفوذ دشمنان مقابله جدی داشته باشد.
گفتنی است، اولین مسابقات بین المللی قرآن کریم بانوان از سوم تا پنجم اردیبهشت با حضور نمایندگانی از 20 کشور جهان در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.



captcha