مسابقات قرآن دانش‌آموزان با نیازهای ویژه خوزستان پایان یافت
کد خبر: 3593067
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶

مسابقات قرآن دانش‌آموزان با نیازهای ویژه خوزستان پایان یافت

گروه فعالیت‌های قرآنی:‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان خوزستان امروز 4 اردیبهشت‌ماه پس از دو روز رقابت به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان،‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان خوزستان امروز 4 اردیبهشت‌ماه پس از دو روز رقابت به پایان رسید.

علی ممبینی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان در حاشیه این مسابقات و در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا اظهار کرد: هرساله مسابقات فرهنگی و ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه از سوی اداره آموزش و پرورش استثنایی در سطح استان برگزار می‌شود و در نتیجه آن نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.


وی ادامه داد: این دانش‌آموزان در گروه‌های ناشنوا، کم توان ذهنی، اوتیسم، ناشنوا، آسیب دیده بینایی و جسمی حرکتی در این مسابقات شرکت دارند.


ممبینی گفت: سال گذشته دانش‌آموزان استثنایی استان خوزستان با شرکت در مرحله کشوری مسابقات به 17 رتبه برتر قرآنی دست یافتند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با بیان اینکه مسابقات در رشته‌های روخوانی،‌ قرائت، حفظ، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و احکام تدوین شده است،‌ اعلام کرد: در این دوره از مسابقات نزدیک به یکصد دانش‌آموز با نیازهای ویژه شرکت داشتند.

captcha