روحانیون سرمایه عظیم فکری و اجتماعی و مذهبی برای مردم است
کد خبر: 3593109
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸

روحانیون سرمایه عظیم فکری و اجتماعی و مذهبی برای مردم است

گروه فعالیت های قرآنی: امام جمعه شهر بندرچارک گفت: روحانیون سرمایه عظیم فکری و اجتماعی و مذهبی برای مردم و این کشور است و این سرمایه انشالله تا ظهور منجی عالم بشیربت حضرت مهدی موعود (عج) ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از هرمزگان،حجت الاسلام کثیر امروز با حضور در اداره تبلیغات اسلامی بندر لنگه در جمع خبرنگاران افزود: عشق و علاقه مردم به روحانیت بی نظیر است و این از برکات انقلاب اسلامی است که مردم با دین و اسلام و روحانیت پیوند عمیقی پیدا کرده اند و این برای مصالح کشور بسیار سود مند است و این همراهی مردم با روحانیت مسلما در پیشرفت و تعالی کشور حائز اهمیت است و مردم بایستی قدر دان این نعمت باشند.

وی گفت:‌عشق و علاقه به رهبری و ولایت فقیه در جامعه بی نظیر است ما در حماسه 9 دی دیدیم که مردم از اقشار مختلف و عشق به رهبر در صحنه حضور پیدا کردند و این از توجه خداوند به این کشور و مقام عظمای ولایت است.

امام جمعه شهر بندر چارک با اشاره به این مطلب که پشتوانه مردم از ولایت فقیه سرمایه عظیم و با ارزشی برای این کشور فراهم می سازد افزود:‌ شما در اکثر کشورهای دنیا می بیند که بین مسئولین و مردم همراهی و همدلی و هم یاری نیست اما در کشور اسلامی ما وضع به سبب همراهی مردم با روحانیت فرق می کند و در همه جا مردم با حضور خود ثابت کرده اند که سرمایه عظیمی دارند.

captcha