سند چشم‌انداز توسعه فعالیت‌های قرآنی استان کردستان تدوین شد
کد خبر: 3593114
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹

سند چشم‌انداز توسعه فعالیت‌های قرآنی استان کردستان تدوین شد

گروه فعالیت ‌های قرآنی: مسئول کمیته طرح و برنامه شورای عالی قرآن استان کردستان از تدوین سند چشم‌انداز توسعه فعالیت‌های قرآنی استان کردستان خبر داد و گفت: این سند براساس نظر و رأی فعالان و بزرگان قرآنی استان کردستان تنظیم شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، محمدمهدی طالبی، مسئول کمیته طرح و برنامه شورای توسعه قرآن استان کردستان امروز، چهارم اردیهشت ماه در بیست و دومین جلسه این کمیته اظهار کرد: فعالیت‌های قرآنی طی دو سه سال اخیر در سطح استان روز به روز رو به رشد بوده است.

وی افزود: امیدواریم سال جاری نیز با همکاری و هماهنگی شورای توسعه قرآن بتوانیم این روند رو به رشد را توسعه دهیم و این روند همچنان ادامه داشته باشد.

مسئول کمیته طرح و برنامه شورای عالی قرآن استان کردستان از تدوین سند چشم‌انداز توسعه فعالیت‌های قرآنی استان کردستان خبر داد و بیان کرد: این سند براساس نظر و رأی فعالان و بزرگان قرآنی استان کردستان تنظیم شده است.

وی تهیه سند توسعه فعالیت های قران استان را گامی مثبت در راستای ارتقای فرهنگ قرآنی استان دانست و اعلام کرد: اگر مسیر حرکت ما در استان براساس اهداف این سند باشد به طور قطع پیشرفت خواهیم کرد.

طالبی با تأکید بر حفظ حرمت این سند و در اولویت قرار دادن آن در سرلوحه فعالیت های قرآنی استان عنوان کرد: همه اعضای این کمیته باید نسخه ای از این سند را در اختیار داشته باشند و براساس آن عمل کنند چراکه تحقق این مهم طی مسیر را برای ما آسان‌تر خواهد کرد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: باتوجه به قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان جزء خوانی قرآن را دستور کار جلسه کمیته قرار گرفته است.

مسئول کمیته طرح و برنامه شورای عالی قرآن استان کردستان اعلام کرد: تمامی کارشناسان و اعضای شورا باید سعی کنند نظرات و انتقادات خود را در راستای هرچه بهتر برگزار کردن این برنامه در سال جاری اعمال کنند.

وی یادآور شد: برون سپاری برنامه ها باید بهبود یابد و جزء‌خوانی امسال باید با حضور تمامی قاریان استان کردستان برگزار شود.

captcha