مبلغان فاصله ها را از بین ببرند
کد خبر: 3593784
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳

مبلغان فاصله ها را از بین ببرند

گروه حوزه‌های علمیه: یزرگترین کاری که ما مبلغان باید انجام دهیم آن است که مایه انس مردم با قرآن شویم و این فاصله را از بین ببریم؛ مبلغان باید مردم را به کتابی که باعث رشد مردم می شود و در نقطه‌ای می‏ نشاند که حقیقت آن ها را به آن‌ها نشان دهد سوق دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) به نقل از مرکز خبر حوزه، همایش انس با قرآن ویژه مبلغان و مبلغات ماه مبارک رمضان به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حضور علما و روحانیون و مبلغان و خانواده‎های آنها در مرکز همایش‎های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

در این همایش که به همت معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات برگزار شد بیش از 800 مبلغ به همراه خانواده های آنها حضور داشتند و در برنامه های مختلف فرهنگی و ترویجی و آموزشی این برنامه نیز شرکت کردند.

سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور رئیس موسسه قرآنی تمهید بود که در سخنانی به ذکر مباحثی پیرامون روش های تبلیغی قرآنی پرداخت و در ادامه به سوالات مبلغان در این خصوص پاسخ داد.

وی در این مراسم گفت: بزرگترین کاری که مبلغان باید انجام دهیم آن است که مایه انس مردم با قرآن شویم و این فاصله را از بین ببریم؛ مبلغان باید مردم را به کتابی که باعث رشد مردم می شود و در نقطه‌ای می‏ نشاند که حقیقت آن ها را به آن‌ها نشان دهد سوق دهد.

استاد قرآن حوزه بیان کرد: در این مسیر باید این کتاب را به مردم شناساند؛ قرآن کریم بهتر از همه ما می‎داند که عامل انس مردم به این کتاب آن است که این کتاب به مردم معرفی کند؛ به همین دلیل در قالب ثمرات و اهداف خود را معرفی کرده است.

گفتنی است از دیگر برنامه های این مراسم می توان به برگزاری قرائت قرآن، محفل انس با قرآن، مسابقه قرآنی و... اشاره کرد.

captcha