لزوم حفظ وحدت و حرکت در مسیر رهبری در برهه انتخابات
کد خبر: 3593833
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

لزوم حفظ وحدت و حرکت در مسیر رهبری در برهه انتخابات

گروه اجتماعی: مدیر حوزه علمیه مازندران گفت: حفظ وحدت و همبستگی در برابر دشمن، حركت در مسير رهبري و حضور حداكثري در انتخابات از جمله تكاليف مهم ما در اين برهه از زمان است.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از خبرگزاري رسا، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران پنج شنبه شب هفتم اردیبهشت ماه در چهل و پنجمين سالگرد آيت الله حاج محمد كوهستاني و بزرگداشت آيت الله فاضل، در تكيه روستاي كوهستان بهشهر،  گفت: آيت الله كوهستاني از عالمان برجسته اي بود كه عمري را براي خدمت به مردم و دين صرف كرد و مريدان فراواني داشت.

وی با بیان این که آیت الله کوهستانی(ره) در تربيت شاگردان اهتمام ويژه داشت و بزرگان بسياري را تربيت کرد، افزود: این عالم وارسته عمر با برکت خود را در خدمت به دین و تربیت طلاب و روحانیان سپری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری تصریح کرد: فرزند پيامبر(ص) شدن، فرزند امام رضا(ع) شدن و فرزند امام صادق (ع) و امام زمان(عج) شدن اهليت مي خواهد و براي اين مسئله و به اين درجه رسيدن، در به روي كسي بسته نيست و بايد ببينيم امروز روح بلند و عرشي آيت الله كوهستاني از ما چه مي‌خواهد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به ایستادگی آیت الله کوهستانی(ره) در برابر حکومت رضاخانی، خاطرنشان کرد: در عرصه انقلاب آن روز كه این عالم وارسته در برابر حكومت رضاخاني مقاومت مي‌كرد شايد كسي فكر نمي‌كرد انقلابي ايجاد شود و ملت اين چنين بيدار شوند و فكر نمي‌كردند بيدارگري به پا خيزد و ملت ايران بيدار شوند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری تصریح کرد: ملت مسلمان ايران با دستان خالي بر كفر، ظلم و استبداد پيروز شدند و پرچم لااله الاالله را شاگردان امام صادق(ع) و پيروان امام علي(ع) به اهتزاز در آوردند و بايد اين پرچم همچنان برافراشته باقي بماند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز در شرایط بسیار خاص و حساسی قرار داریم و دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب برای ضربه زدن به این انقلاب برنامه ریزی کردند، تصریح کرد: حفظ وحدت و همبستگی در برابر دشمن، حركت در مسير رهبري و حضور حداكثري در انتخابات از جمله تكاليف مهم ما در اين برهه از زمان است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بر ضرورت هوشیاری ملت ایران در انتخابات آتی تأکید کرد و گفت: در چنین شرایطی وحدت و همبستگی مهم‌ترین وظیفه ملت بزرگ ایران است.

مدیر حوزه علمیه مازندران، رمز پیروزی و عزت ملت ایران را وحدت و همبستگی داخلی دانست و تصریح کرد: سیاست‌مداران، احزاب، گروه‌ها و شخصیت‌های اثرگذار جامعه باید به نام خدا و رسول اکرم(ص) وحدت کلمه را حفظ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که امروز همه وظیفه داریم پشت سر رهبری انقلاب حرکت کنیم، عنوان کرد: امروز همه بايد پشت سر رهبری بیدار، جهان‌شناس و دشمن‌شناس حركت كنيم و ولايت‌پذير و ولايت‌مدار باشيم و اين مسئله‌اي است كه امروز امام زمان(عج) از ما مي‌خواهد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز يكي از راه های ابراز دوستي با امام زمان(عج) حمايت از رهبری انقلاب است كه نبايد ناديده گرفته شود، تصریح کرد: تبعیت از مقام معظم رهبری یکی از بهترین راه های حمایت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با اشاره به این که سلمان از ياران پيامبرگرامی، بعد از ايمان به خدا، سرمايه مهم براي آخرت را محبت علي(ع) و اطاعت از ايشان اعلام كرد، تصریح کرد: امروز نیز محبت امام علي(ع) اقتضا مي كند كه پشت سر رهبر معظم انقلاب در برابر كفر بايستيم و با ارادت و محبت به اهل بيت(ع) و اطاعت از رهبري، بر كفر پيروز شويم.

وی حضور حداکثری در انتخابات را سومین تکلیف ملت بزرگ ایران دانست و افزود: مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های راه نفوذ دشمنان به کشور را خواهد بست.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که ملت بزرگ ایران مدافع حقیقی انقلاب و نظام اسلامی بوده اند، تصریح کرد: بايد بدانيم عزت و قدرت نظام ما در حضور همه جانبه مردم است و همانطور كه مردم در راهپيمايي روز قدس با شكوه شركت كردند اكنون در انتخابت هم با شور و شعور خاص شركت كرده و حماسه اي مهم خلق مي‌كنند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی همه توان خود را برای حضور کمرنگ مردم در پای صندوق‌های رأی به کار گرفتند، عنوان کرد: انتخابات صحنه تجلی وحدت و همبستگی ملت ایران است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که به حتم ملت بزرگ ایران پاسخ محکمی به دخالت‌ها و توطئه‌های دشمنان خواهند داد، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در ۳۸ سال اخیر در انتخابات های مختلف نشان دادند که تنها به شاخص های تعیین شده از سوی رهبری توجه می کنند.
captcha