کتاب نمایشگاه «پوستر هشت» رونمایی می‌شود
کد خبر: 3595792
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
همزمان با اختتامیه نمایشگاه پوستر مدرسان گرافیک مشهد؛

کتاب نمایشگاه «پوستر هشت» رونمایی می‌شود

گروه فرهنگی: مدیرعامل مؤسسه انتشارات آستان قدس رضوی، به نشر، گفت: همزمان با آیین اختتامیه هشتمین نمایشگاه پوستر مدرسان گرافیک مشهد، کتاب نمایشگاه «پوستر هشت» رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس، حسین سعیدی، مدیرعامل مؤسسه انتشارات آستان قدس رضوی، افزود: این کتاب حاوی پوسترهای ارسال شده به دبیرخانه نمایشگاه پوستر مدرسان گرافیک است که پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه، ساعت 17 با حضور اساتید، هنرمندان و مدیران در نگارخانه رضوان مشهد رونمایی خواهد شد.
وی عنوان کرد: هشتمین نمایشگاه پوستر مدرسان گرافیک مشهد به همت به‎نشر، انتشارات آستان قدس رضوی‎، مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس در نگارخانه رضوان مشهد دایر شد و تا 14 اردیبهشت‌ماه در دو نوبت صبح و عصر میزبان هنردوستان است.
وی با بیان اینکه تابلوهای گرافیکی نمایشگاه پوستر هشت، پس از پایان نمایشگاه در فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‎نشر، انتشارات آستان قدس رضوی به نمایش درمی‏‌آید، افزود: عموم علاقه‌مندان برای بازدید از این مجموعه نمایشگاهی می‌توانند به فروشگاه‌های دوازده‎گانه به نشر در نقاط مختلف شهر مشهد مراجعه کنند.
یادآور می‌شود، هشتمین نمایشگاه پوستر مدرسان گرافیک مشهد از هفتم اردیبهشت‌ماه همزمان با 27 آوریل، روز جهانی گرافیک با 50 اثر گرافیکی از اساتید گرافیک مشهد در ابعاد 70 در 100 سانتیمتر با موضوع کتاب و کتابخوانی در نگارخانه رضوان مشهد آغاز به کار کرده است.
captcha