بررسی عضویت دو نهاد در کمیسیون تبلیغ و ترویج/ آغاز بررسی سند «قرآن و فضای مجازی»
کد خبر: 3596510
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

بررسی عضویت دو نهاد در کمیسیون تبلیغ و ترویج/ آغاز بررسی سند «قرآن و فضای مجازی»

گروه فعالیت‌های قرآنی: هشتاد و دومین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی 17 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، در این جلسه یک پیش دستور و سه دستور مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، هشتاد و دومین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی بعدازظهر روز یکشنبه، 17 اردیبهشت‌ماه برای بحث در مورد یک پیش از دستور و سه دستور، برگزار می‌شود.
بر همین اساس پیش از دستور این نشست ارائه گزارش مقدماتی نحوه و مدل‌های سامانه ارتباطی نهادهای قرآنی کشور خواهد بود که توسط «فیروز رازنهان» از اساتید دانشگاه و متخصص در حوزه مدیریت فرهنگی ارائه می‌شود.
در ادامه نیز به دستورهای این جلسه پرداخته خواهد شد، در این بخش ابتدا ادامه بررسی پیش‌نویس شاخص‌های توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی پیگیری خواهد شد.
همچنین در بخش دیگری از این جلسه عضویت «قوه قضائیه» و «وزارت ورزش و جوانان» در کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این دو نهاد اخیراً فعالیت‌های قرآنی خود را گسترده‌تر کرده‌اند.
همچنین سومین دستور جلسه هشتاد و دومین نشست مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی،‌ بررسی سند «قرآن و فضای مجازی» که توسط كمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی کشور تدوین شده است، خواهد بود.
یادآور می‌شود، هشتاد و دومین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی امروز از ساعت 15 تا 17 و در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود.
captcha