کتاب‌هایی درباره امام موسی صدر که پرفروش شدند
کد خبر: 3596972
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹

کتاب‌هایی درباره امام موسی صدر که پرفروش شدند

گروه شبکه اجتماعی: تعدادی از کتاب‌های مؤسسه امام موسی صدر در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پرفروش شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کانال مؤسسه امام موسی صدر که کتاب‌های مربوط به امام موسی صدر چاپ و منتشر می‌کند، در سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران حضور یافته و پرفروش‌های هر روز را اعلام می‌کند، که طی روزهای گذشته کتاب‌های «رهیافت‌های اقتصادی در اسلام»، «مجموعه تفسیر قرآن»، «ادیان در خدمت انسان» و «عصایت را به میله‌های زندان بزن موسی» به عنوان پرفروش‌های این مؤسسه معرفی شده‌اند. 
روز گذشته کتاب «عصایت را به میله‌های زندان بزن موسی» درباره زندگی امام موسی صدر مورد استقبال قرار گرفت که مربوط به روایتی از رفتار امام موسی صدر با فردی است که بالای منبر به او ناسزا گفت، این روایت را در ادامه می‌خوانیم؛ «شیخ محمدجواد مغنیه بالای منبر بود که امام موسی صدر وارد مجلس شد. به محض اینکه چشمش به ایشان افتاد، شدیداً او را مورد حمله قرار داد. مثلا می‌گفت: اسلام از کسانی که ادعای مسلمانی دارند ولی از بلاد کفر، شرک و الحاد دیدن می‌کنند، به شدت بیزار است. امام نشسته بود و به زمین نگاه می‌کرد. قرار بود سخنران بعدی خود ایشان باشد. بالاخره، سخنان شیخ مغنیه به پایان رسید و از منبر پایین آمد.
در همان لحظه امام از جا برخاست تا بالای منبر رود. قبل از اینکه بالای منبر رود به طرف شیخ رفت و او را جلوی مردم در آغوش کشید. مردم از حرکت امام به شوق آمدند. خود مغنیه هم یکه خورده بود. آن طوری که خودش نقل کرده است، در همان لحظه‌ای که در آغوش امام بوده در گوش آن بزرگوار چنین نجوا می‌کند که کاری که انجام دادی تمامی آن حملات و ناسزاها را به خودم برگرداندی.»
captcha