رایزنی علمی ـ فرهنگی نمایندگان مرکز رشد در مالزی/ تبادل ایده با کارآفرینان برتر جهان اسلام
کد خبر: 3597764
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

رایزنی علمی ـ فرهنگی نمایندگان مرکز رشد در مالزی/ تبادل ایده با کارآفرینان برتر جهان اسلام

گروه جامعه: مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌ها و هنر قرآنی با سه ایده و محصول برتر کشور در دومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی کارآفرینان اسلامی شرکت‌ کرده‌ است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در حالی که دومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی کارآفرینان اسلامی از ۲۱ اردیبهشت‌ماه، در شهر کوالالامپور مالزی آغاز به کار می‌کند، ده‌ها نفر از ایده‌پردازان و صاحبان محصولات خلاقانه برتر جهان اسلام در این شهر حضور دارند و این فرصت مناسبی برای ایجاد ارتباط و تعامل صاحبان فکر و اندیشه نو در جهان اسلام است.

بر همین اساس نمایندگانی از مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌ها و هنر قرآنی (وابسته به جهاد دانشگاهی) نیز همینک در شهر کوالالامپور حاضر بوده و در حال رایزنی و تعامل با ایده‌پردازان برتر جهان اسلام هستند.

برقراری ارتباط با ایده‌پردازان و کارآفرینان ایرانی مقیم مالزی برای حضور در غرفه ایران در نمایشگاه مالزی و نیز تعامل با ایرانیان مقیم خارج از کشور برای استفاده از تجارب آنها در حوزه کارآفرینی اسلامی از دیگر اقداماتی است که نمایندگان مرکز رشد در حال انجام آن هستند.

به گزارش ایکنا، علی‌رغم گستردگی و حضور نمایندگان بسیاری از کشورهای اسلامی در دومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی کارآفرینان اسلامی و فرصتی که حضور در این نمایشگاه برای برقراری تعامل و تبادل تجربه به کارآفرینان مسلمان می‌دهد، متأسفانه گروه‌های محدودی از ایران در این نمایشگاه حضور دارند، به دلیل این خلاء، مرکز رشد در تلاش است با همکاری رایزنی علمی ـ فرهنگی ایران در مالزی حضور ایران در این نمایشگاه را به اطلاع ایده‌پردازان و کارآفرینان ایرانی مقیم مالزی برساند تا با حضور خود در غرفه ایران ضمن فعال‌تر کردن این غرفه، امکان تبادل اندیشه و عمل آنها را با سایر ایده‌پردازان مسلمان فراهم کند.

لازم به ذکر است، مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌ها و هنر قرآنی با هدف فراهم کردن زمینه حضور قوی‌تر و فعال‌تر ایده‌پردازان قرآنی کشومان فراخوان دریافت‌ ایده‌ها و محصولات نوآورانه اسلامی را اعلام و از میان ایده‌ها و محصولات اسلامی ارائه شده، سه محصول را به عنوان محصول برتر انتخاب و در این نمایشگاه عرضه می‌کند.

captcha