دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی اطلاع‌رسانی شود
کد خبر: 3597778
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
رئیس شورای فرهنگی و اقامه نماز استانداری خراسان شمالی:

دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی اطلاع‌رسانی شود

گروه معارف: رییس شورای فرهنگی و اقامه نماز استانداری خراسان شمالی گفت: تمام دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی باید از طریق شورای فرهنگی و اقامه نماز برای تمام دستگاه های اجرایی اطلاع رسانی و جزو برنامه ها و اولویت های این شورا در سالجاری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی؛ محمود دلپسند، رییس شورای فرهنگی و اقامه نماز استانداری خراسان شمالی، در نخستین شورای فرهنگی و اقامه نماز استان اظهار داشت:باید بتوانیم دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری را برای مخاطبان فرآیند سازی و اطلاع رسانی کنیم و در این خصوص راهکارهای لازم را نیز پیشنهاد دهیم.
وی ادامه داد:دولت، بخش خصوصی و آحاد مردم هر یک جداگانه می توانند در بحث دغدغه های فرهنگی منشا تحولات باشند و مهم تر آنکه این دغدغه ها و مسائل باید در کانون توجه قرار گیرد.
دلپسند همچنین خواستار بیان نقاط ضعف، قوت و تدوین برنامه ای برای سالجاری از سوی این شورا شد و افزود:باید در قالب این شورا و برنامه های تدوین شده آن به سمت حرکت، رشد و تعالی مباحث فرهنگی و اقامه نماز حرکت کرد.
گفتنی است:هریک از اعضا شورای فرهنگی و اقامه نماز پیشنهادات و نظرات خود را در راستای ارتقاء هرچه بیشتر برنامه های فرهنگی و ترویج فرهنگ نماز و نمازخانه را بیان کردند.
captcha