افتتاح استودیوی قرآنی در حرم امام حسین(ع)
کد خبر: 3598037
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

افتتاح استودیوی قرآنی در حرم امام حسین(ع)

گروه بین‌الملل: هم‌زمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، استودیو ضبط برنامه‌های قرآنی در دارالقرآن آستان مقدس امام حسین(ع) افتتاح شد.

افتتاح استودیوی قرآنی در حرم امام حسین(ع)
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دارالقرآن الکریم وابسته به حرم امام حسین(ع) در اقدامی فوری، ظرف مدت یک ماه، با هدف پوشش برنامه‌های قرآنی، استودیوی مجهزی را افتتاح کرد.
این استودیو با حضور «سیدسعید مسلم» و «احمد عبدالحی»، از قاریان ممتاز مصری و استاد «حسن المنصوری»، مدیر بخش دارالقرآن افتتاح شد.
المنصوری در این مراسم، افتتاح این استودیو هم‌زمان با ولادت ائمه اطهار را به دوستداران و تلاوت‌کنندگان کتاب خدا تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد: این استودیو فرصتی برای ثبت و حفظ هرچه بیشتر صوت‌های جوانان عراقی باشد.
وی با بیان این که خدمات قرآنی این استودیو رایگان است، گفت: درب این استودیو به روی همه کسانی که تمایل به ضبط برنامه‌های دیداری و شنیداری قرآنی دارند و همچنین خواستار ضبط ادعیه و هر برنامه‌ای مربوط به قرآن و اهل بیت(ع) باشند، باز است.
سیدسعید مسلم، قاری بین‌المللی مصری نیز در سخنانی تصریح کرد: اگر خداوند بار دیگر به من توفیق زیارت کربلا را دهد، یک ساعت تلاوت قرآن را در این استودیو ضبط و آن را به حرم امام حسین(ع) تقدیم می‌کنم.
استاد احمد عبدالحی نیز ضمن ابراز شگفتی خود از تجهیزات پیشرفته و منحصر به فرد این استودیو گفت: آنچه بیشتر توجه انسان را جلب می‌کند، تجهیزات اتاق ضبط و عدم مزاحمت نویزها است.
وی همچنین تصریح کرد: این استودیو دارای تجهیزاتی است که من در دیگر استودیوها ندیده‌ام.

captcha