اعلام بسته ویژه اکران جشنواره عمار به مناسبت نیمه شعبان
کد خبر: 3598309
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵

اعلام بسته ویژه اکران جشنواره عمار به مناسبت نیمه شعبان

دبیرخانه دائمی جشنواره مردمی فیلم عمار به مناسبت فرارسیدن ایام نیمه شعبان بسته ویژه‌ای شامل فیلم کوتاه، داستانی و نماهنگ را برای اکران آماده کرده است.

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا)، فارس نوشت:

دبیرخانه دائمی جشنواره مردمی فیلم عمار به مناسبت فرارسیدن ایام نیمه شعبان بسته ویژه‌ای شامل فیلم کوتاه داستانی «کرایه ها آماده»، «کوچه های انتظار»، «بیا شمعتو فوت کن!»، «انجمن حجتیه»، نماهنگ «اشتیاق» و «باران عشق» را برای اکران و نمایش آماده کرده است.

بر این اساس فیلم کوتاه داستانی «کرایه ها آماده» به کارگردانی «حسین دارابی» و تهیه کنندگی «مسعود اسماعیلی» در مدت زمان 16 دقیقه روایتگر داستان معلمی است که کیف پولش را گم کرده است و دچار دردسر می‌شود.

«کوچه های انتظار» به کارگردانی «حمیدرضا مجیدی» در مدت زمان 10 دقیقه فیلم کوتاه داستانی دیگری است که برای نمایش در ایام مبارک نیمه شعبان درنظر گرفته شده است.

دیگر اثر ارائه شده برای نمایش به مناسبت نیمه شعبان، فیلم کوتاه «بیا شمعتو فوت کن!» به کارگردانی «سیده صدیقه میرغفاری» است که در مدت زمان 10 دقیقه تهیه شده و روایتگر دختربچه ای است که با مساله غیبت و انتظار روبه رو می شود.

فیلم کوتاه داستانی «انجمن حجتیه» به کارگردانی «حمید عبدالله زاده اقدم» اثر دیگر آماده شده برای نمایش در ایام نیمه شعبان است که در مدت زمان 5 دقیقه ساخته شده و مخاطب در آن، نظاره‌گر گذر عمر فردی با تفکر حجتیه است.

مخاطبان و علاقمندان در ایام مبارک نیمه شعبان و در قالب بسته ویژه عمار می توانند نماهنگ «اشتیاق» با موضوع مهدویت را مشاهده کنند. این نماهنگ به کارگردانی «مهدیار عقابی» در مدت زمان 7 دقیقه ساخته شده و جمعی از جوانان محله ای را نشان می دهد که در مسجد محل دور هم جمع می شوند تا برای عید نیمه شعبان جشن برپا کنند.

آخرین اثر درنظر گرفته شده از سوی جشنواره عمار برای نمایش نماهنگ «باران عشق» است. این نماهنگ با موضوع مهدویت و به کارگردانی «مهدی عبدی» در مدت زمان 2 دقیقه است، سرود این نماهنگ را بچه های بسیج حوزه مقاومت 4 شهید ورزیده اجرا کردند.

گفتنی است علاقمندان برای دریافت فیلم ها می توانند به سایت سامانه اکران مردمی جشنواره عمار به آدرس ekran.ammarfilm.ir مراجعه کنند.

captcha