نتایج نهایی مسابقات قرآن اوقاف تبریز اعلام شد
کد خبر: 3598869
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

نتایج نهایی مسابقات قرآن اوقاف تبریز اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ناحیه یک تبریز از اعلام نتایج رقابت‌های چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم بخش شهرستانی تبریز خبر داد و گفت: نفرات اول تا ششم هر رشته به مسابقات استانی راه یافتند.

حجت‌الاسلام رضا جعفری، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ناحیه یک تبریز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: با توجه به اینکه دو ناحیه اداره اوقاف و امورخیریه تبریز به صورت مشترک این دوره از مسابقات را برگزار کردند، نفرات اول تا ششم، به شرط کسب حدنصاب امتیاز به مسابقات استانی راه خواهند یافت.

نتایج نهایی چهلمین دوره مسابقات قرآن اوقاف تبریز اعلام شد

وی با اعلام نتایج در بخش برادران گفت: بهرام کرامت نفر اول، مهدی ممدوح نفر دوم، حسین عبدالهی نفر سوم، مسعود سلیمانی نفر چهارم، محمد سعیدمونسی نفر پنجم و رضا نجفی نفر ششم این دوره از مسابقات در رشته اذان، انتخاب شده‌اند.

حجت‌الاسلام جعفری افزود: نفرات راه یافته به مرحله استانی در رشته ترتیل به ترتیب، غلامرضا قوچی، مرتضی کیانی، مهران عباسی، رضا علیزاده، حسین داوران و حمیدراستی هستند.

وی نفرات برگزیده در رشته حفظ قرآن کریم را بدین گونه اعلام کرد: صابر خداوردی زاده نفرانتخابی رشته حفظ ۵جزء هستند و همچنین رضامحمدپور، مرتضی داوران و قربان حسن نژاد نفرات راه یافته در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم به مسابقات استانی هستند.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ناحیه یک تبریز ادامه داد: در رشته حفظ ۲۰ جزء محمدتقی اصدقی، مهدی اباذری و رضا اصلانی خواه نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات انتخاب شده‌اند.

وی نفرات برگزیده رشته حفظ کل قرآن کریم را بدین‌گونه اعلام کرد: محمدجوادبهی، نفر اول، امیررضاقیامی، نفر دوم و اکبر قنبری نفر سوم این دوره از مسابقات هستند و جواز حضور در مرحله استانی را کسب کردند.

حجت‌الاسلام جعفری با تأکید بر اینکه نفرات باید حدنصاب امتیاز را کسب کنند و سپس از روی امتیازهای به دست آمده حائز رتبه‌های اول تا ششم رمی‌شوند، گفت: مصطفی باحجب جعفریان، ابوالفضل اروج زاده و شهرام عباس‌زاده نفرات برگزیده در رشته دعاخوانی هستند.

وی نفرات اول تا ششم رشته تحقیق در بخش برادران را ابوالفضل وکیلی، سیدعطاشیخ الاسلامی، اکبرشوقی، فرهادموذن، هادی بنازاده و محمدرضا ناصری اعلام کرد که به ترتیب رتبه‌های اول تا ششم را کسب کرده‌اند.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ناحیه یک با اعلام نتایج نهایی چهلمین دوره مسابقات قرآن تبریز در بخش خواهران، اظهار کرد: نادره شایقی، لیلا صباغی سروری، زهرا اشرف رضایی، فاطمه دست یافته، زهرا پناه زاده، فاطمه صادق نژاد مشترکاً پنجم و زهرا بی نیاز نفرات اول تا ششم راه یافته به مسابقات استانی در رشته ترتیل هستند.

حجت‌الاسلام جعفری، افزود: در رشته حفظ ۵جزء قرآن کریم خدیجه حبیبی، زینب بجانی، سکینه محمدپور، خدیجه برابری، زهراپورقربانی، و مرضیه آقازاده به رتبه‌های اول تا ششم دست‌یافته‌اند.

وی ادامه داد: همچنین در رشته حفظ ۱۰ جزء مهدیه ساده دشت، سعیده نصیری فرد، الهام باغبان، معصومه عظیمی، شهناز سلطانی محمدی و زهرا ولی زاده، نفرات اول تا ششم این دوره از مسابقات اعلام شده‌اند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک افزود: در رشته حفظ ۲۰ جزء، فاطمه امراء‌زاده، راضیه شاهی، الهام لطفی خواجه و لیلا بابایی نفراتی هستند که با کسب حدنصاب امتیاز به مسابقات استانی راه یافتند.

وی نفرات رشته حفظ کل بخش خواهران را 6 نفر اعلام کرد و گفت: نفرات برگزیده بخش حفظ کل قرآن کریم به ترتیب سمیه وظیفه شعاع، معصومه باباپور، زهرا عابدی، راحله گل زاده، سمانه حسن پور و نیره برقی اعلام شده است.

حجت‌الاسلام جعفری، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات در رشته های دعاخوانی و تحقیق بخش خواهران هیچ شرکت کننده ای وجود نداشت و در این دوبخش انتخابی انجام نشد.

وی از تمامی شرکتکنندگان در این دوره از مسابقات کمال تشکر و قدردانی کرد و ادامه داد: از اینکه در طول برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان تبریز حضور داشته‌اند و محفل قرآنی را مزین آوردند شاکر هستیم.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یکی از متسابقین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۲۳
0
0
سلام و خسته نباشید دوستان ضمن تشکر از پوشش اخبار مسابقات خواهشا از شرکت کنندگان هم مصاحبه بگیرید تا مشکلات گفته شود.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۲۹
0
0
سلام خواستم تشکر کنم از انعکاس اخبار
captcha