عقد تفاهم‌نامه سه جانبه برای تدوین سند جامع گردشگری خراسان رضوی
کد خبر: 3599004
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
سرپرست معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی استان اعلام کرد:

عقد تفاهم‌نامه سه جانبه برای تدوین سند جامع گردشگری خراسان رضوی

گروه اجتماعی: سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: تفاهم‌نامه سه‌جانبه به‌منظور تدوین سند جامع گردشگری خراسان رضوی منعقد شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، ایسنا نوشت: معصومه توانگر اظهار کرد: در جلسه‌ای که اخیر با استاندار خراسان رضوی و شهردار مشهد داشتیم تفاهم‌نامه‌ای سه جانبه بین استانداری، شهرداری و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در خصوص تهیه این سند منعقد شد و مسئولیت تدوین نقشه راه گردشگری به معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی واگذار شد.
وی خاطرنشان کرد: زمان تدوین سند جامع مشخص نیست، مقدمات اولیه به منظور تهیه این سند انجام گرفته است و این سند توسط چند مشاور تهیه خواهد شد.
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان عنوان کرد: معاونت گردشگری استان توانمندسازی حوزه‌های گردشگری، ظرفیت‌های شهرستان‌ها و تجهیز اماکن گردشگری برای استفاده ناتوانان و معلولان را در دستور کار خود قرار داده است.
وی ادامه داد: در این راستا با انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان مذاکراتی صورت گرفته است تا به منظور تنوع‌بخشی در بازدید از جاذبه‌های گردشگری برنامه‌ای برای برگزاری تورهای شهرستانی در خراسان رضوی اجرا شود. همچنین با توجه به اینکه شعار امسال از سوی سازمان جهانی جهانگردی، گردشگری برای همه است، تلاش می‌کنیم با فراهم کردن تجهیزات کاربردی در تاسیسات گردشگری، اقامتگاه‌ها و اماکن گردشگری حضور افراد ناتوان را در این مراکز تسهیل کنیم.
captcha