وزارت بهداشت با عنوان قرآن و سلامت در نمایشگاه قرآن حضور پیدا می‌کند
کد خبر: 3599289
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

وزارت بهداشت با عنوان قرآن و سلامت در نمایشگاه قرآن حضور پیدا می‌کند

گروه سلامت: رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از حضور این وزارت در بیست و پنجمین نمایشگاه با عنوان قرآن و سلامت خبر داد.

محمد مهدی بحرالعلوم، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از حضور این وزارتخانه در بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم با عنوان قرآن و سلامت خبر داد.

وی تصریح کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته وزارت بهداشت نیز در نمایشگاه‌ قرآن حضور خواهد داشت، اگرچه هنوز میزان مساحتی که مسئولین نمایشگاه قرار است در اختیار این مجموعه قرار دهند مشخص نیست.

بحرالعلوم عنوان کرد: بخش‌هایی که سال گذشته در نمایشگاه فعالیت داشته و به شهروندان و بازدیدکنندگان خدمات ارائه می‌دادند امسال نیز حضور دارند و بخش‌های متنوع دیگری نیز به آنها اضافه خواهد شد.

وی یادآور شد: به محض اعلام مساحت غرفه از سوی مسئولان وزرات ارشاد، وزارت بهداشت نیز بخش‌های خود در نمایشگاه قرآن را اعلام می‌کند.

به گزارش ایکنا، وزارت بهداشت، سال گذشته نیز با همین عنوان قرآن و سلامت در ییست‌وچهارمین نمایشگاه قرآن حضور داشت که بخش‌هایی شامل: مشاوره طب سنتی و اسلامی، مشاوره پایان‌نامه‌های دانشجویی قرآن و سلامت، ویزیت و تست خون رایگان، مشاوره سبک زندگی قرآنی را به بازدید‌کنندگان ارائه می‌داد.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۶
0
0
حضور در نمایشگاه به بالا بردن سطح شناخت علاقمندان کمک زیادی می‌کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۱
0
0
حضور در نمایشگاه باعث بالا بردن آگاهی مردم با قرآن و سلامت می‌شود
captcha