راه‌اندازی مرکز آموزش مجازی حفظ قرآن در همه استان‌ها
کد خبر: 3600158
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
امیری خبر داد:

راه‌اندازی مرکز آموزش مجازی حفظ قرآن در همه استان‌ها

گروه شبکه‌های اجتماعی: مدیر مرکز آموزش مجازی حفظ قرآن کریم وابسته به مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: هم‌اکنون بیش از 12 شعبه در سراسر کشور مأموریت خود را در راستای پرورش حافظان قرآن کریم انجام می‌دهد که تا پایان سال این شعبات در همه استان‌ها راه‌اندازی خواهد شد.

محمد امیری، مدیر مرکز آموزش مجازی حفظ قرآن کریم وابسته به مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به این موضوع که مرکز بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر پرورش 10 میلیون حافظ قرآن در سال 91 آغاز به کار کرد، گفت: این مرکز در سال 91 در شهر قم آغاز به کار کرد و با برگزاری دوره‌های غیرحضوری از طریق ظرفیت فضای مجازی به پرورش حافظان قرآن کریم پرداختیم.

وی افزود: هم‌اکنون بیش از 12 شعبه در سراسر کشور مأموریت خود را در راستای پرورش حافظان قرآن کریم انجام می‌دهد و بیش از 40 هزار نفر در سامانه ثبت‌نام کرده و از آموزش‌های رایگان مرکز در زمینه حفظ قرآن بهره‌مند شده‌اند.

مدیر مرکز آموزش مجازی حفظ قرآن کریم وابسته به مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: افرادی که متقاضی شرکت در دوره حفظ قرآن هستند، (البته با پیش نیاز روخوانی و روانخوانی که از پیش نیاز حفظ قرآن محسوب می‌شود،) به پایگاه اینترنتی حفظ قرآنی به نشانی www.quranhefz.ir مراجعه و در قسمت ثبت نام اطلاعات‌شان را وارد کنند؛ سپس کارشناسان با آنها تماس خواهند گرفت و زمانی در طول هفته برای‌شان مشخص می‌شوند و در نهایت کارشناسان از طریق تماس تلفنی، مشاوره‌های خود را در حین آموزش به حافظان خواهند داد.

وی بیان کرد: اساتید، از حافظانی هستند که در شهر قم سکونت دارند و حدود 20 نفر از کارشناسان خبره قم در شعبه مرکزی(قم) مستقر هستند.

امیری اظهار کرد: حدود 70 نفر از کارشناسان در 12 شعبه سراسر کشور به ارائه خدمات می‌پردازند. همچنین تعداد جلسات 10 تا 15 دقیقه است که امیدواریم با ارتقای سیاست‌ها زمان را افزایش دهیم و خدمات بهتری به متقاضیان ارائه کنیم.

وی افزود: افزایش تعداد شعبات از برنامه‌های آینده مرکز به شمار می‌رود که هم‌اکنون شعبه‌های مرکز در قم، تهران، البرز، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، قزوین، مرکزی، لرستان، گیلان، آذربایجان غربی، همدان و کرمانشاه بوده که تا پایان سال، شعبات در همه استان‌های کشور راه‌اندازی خواهد شد.

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۳
0
2
راه اندازی مرکز آموزشی اقدامی خوب و تاثیر گذار است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۰:۱۶
0
1
برپایی مرکز آموزشی به ارتقاء کاربران منجرب می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۹:۵۵
0
1
راه انداز از این دست کارها افزایش یابد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۳:۱۵
0
0
واقعا مربیانش از جون و دل مایه میزارن
captcha