برگزاری جشنواره کتابخوانی تفکر در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3600290
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
کریمی خبر داد:

برگزاری جشنواره کتابخوانی تفکر در چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی: مسئول گروه فرهنگی اندیشه نو از برگزاری جشنواره تفکر (ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی روشمند) در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

احمد کریمی، مسئول گروه فرهنگی اندیشه نو چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: گروه فرهنگی اندیشه نو با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان و با توجه به مصوبه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استانی اقدام به برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی کرده است.
وی با اشاره به اینکه سرانه مطالعه در استان وضعیت نامناسبی دارد اظهار کرد: یکی از علت‌های اصلی دوری مردم از کتاب و کتاب‌خوانی قیمت بسیار بالای کتاب است.
کریمی با بیان اینکه کتاب‌های جشنواره با 20 درصد تخفیف در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد افزود: 4 کتاب جشنواره که به تأیید نهاد کتابخانه‌های عمومی رسیده است شامل شهر ضرب‌المثل‌ها برای کودکان، تن‌تن و سندباد برای نوجوانان، ظلمت سفید برای جوانان و هنر رضایت از زندگی برای بزرگ‌سالان است.
مسئول گروه فرهنگی اندیشه نو خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از 22 فروردین‌ماه تا 20 خرداد سال جاری برای تهیه کتاب اقدام کنند.
وی جشنواره تفکر را بزرگ‌ترین جشنواره کتاب‌خوانی استان دانست و تصریح کرد: این جشنواره با محوریت کتاب، عکس و فیلم 1 دقیقه‌ای با موضوع کتاب‌های جشنواره برگزار می‌شود.
کریمی با اشاره به این‌که شرکت‌کنندگان می‌توانند با ارسال کد مندرج بر روی کارت قرعه‌کشی داخل کتاب به شماره 50001150000000 در قرعه‌کشی شرکت کنند اظهار کرد: علاقه‌مندان برای تهیه کتاب می‌توانند به کتابستان بهشت واقع در شهرکرد، تقاطع خیابان سعدی-فارابی و یا کلیه کتاب‌فروشی‌ها و کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مراجعه و کتاب‌ها را خریداری کنند.
مسئول گروه فرهنگی اندیشه نو علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 03833342350 تماس بگیرند.
captcha