بيانيه جهاد دانشگاهی به مناسبت انتخابات
کد خبر: 3600397
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

بيانيه جهاد دانشگاهی به مناسبت انتخابات

گروه دانشگاه: جهاد دانشگاهی با صدور بیانیه‌ای در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از ملت بزرگ ایران برای حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، با صدور بیانیه‌ای در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از ملت بزرگ ایران برای حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم  

يک‌بار ديگر آزمونی بزرگ در پيش‌روی ملت ايران است؛ ميدانی مهم كه حضور حداكثری مردم در آن، می‌تواند حماسه‌ای پر بركت را رقم زده، پيشرفت كشور را شتاب بخشيده و دشمنان را مايوس نمايد.
امروز، قدردانی از نعمت بزرگ جمهوری اسلامی و مراقبت از عزت و آبروی ملی در مشاركت بالای مردم عزيز ايران اسلامی در انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوری تجلی می‌يابد.
اين، سر انگشتان ملت ايران است كه بار ديگر گره‌گشايی كرده و 29 ارديبهشت 96 را در منظومه انقلاب اسلامی چونان ستاره‌ای روشن به يادگار خواهد گذارد.
جهادگران جهاد دانشگاهي همگام و همراه با آحاد مردم، ضمن يادآوری درس‌های مكتب امام خمينی(ره) و با تاسی به خلف شايسته ايشان، حضرت آيت‌الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی)، روز بيست و نهم ارديبهشت‌ماه امسال را روز امتحان الهی دانسته و با بصيرت و هوشياری در مسير تحقق حماسه سياسی دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری يعنی حضور حداكثری همه اقشار ملت در انتخابات گام بر خواهند داشت.
جهادگران جهاد دانشگاهی ضمن دعوت از ملت شهيدپرور ايران اسلامی برای حضور پر شور در پای صندوق‌های رای انتخابات رياست جمهوری و انتخابات شوراها، از كانديداهای محترم می‌خواهند در مراحل پيش‌رو با متانت، قانون مداری را سرلوحه كار خود قرار دهند تا به فضل الهی اين انتخابات به سربلندی و پيروزی كشور اسلامی‌مان بيانجامد.

جهاد دانشگاهی
27 ارديبهشت 96

captcha