پیام‌های قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی جاری شود
کد خبر: 3600498
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

پیام‌های قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی جاری شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف خراسان شمالی با تأکید بر اهمیت قرآن در زندگی شخصی و اجتماعی، گفت: پیام‌های قرآن در زندگی فردی و اجتماعی جاری شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر صفری معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف خراسان شمالی، اظهار کرد: قرآن کلام حق است و هر کس به سمت این کلام معنوی برود و به دستورات آن جامه عمل بپوشاند، به سعادت حقیقی در دنیا و آخرت دست پیدا می‌کند.
وی ادامه داد: در ایام ماه مبارک رمضان امسال مراسم جزء خوانی قرآن کریم با حضور قاریان برجسته کشوری و مصری، در محل بقاع متبرکه شاخص استان و به‌ویژه حرم مطهر حضرت سید عباس بن موسی بن جعفر(ع) بجنورد برادر امام رضا (ع) برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: در ایام ماه مبارک رمضان امسال مراسم جزء خوانی قرآن کریم با حضور قاریان برجسته کشوری و مصری، در محل بقاع متبرکه شاخص استان و به‌ویژه حرم مطهر حضرت سید عباس بن موسی بن جعفر(ع) بجنورد برادر امام رضا (ع) برگزار می‌شود.
وی افزود: مراسم معنوی جزء خوانی و ترتیل خوانی قرآن کریم در طول ایام 30 روز ماه مبارک رمضان با حضور قاریان برجسته استانی و کشوری و قاریانی از کشور مصر در بجنورد برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام صفری ادامه داد: همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده محفل انس با قرآن کریم نیز با حضور قاریان مصری و قاریان برجسته کشوری در قالب کاروان‌های نور در طول ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
وی با تأکید بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان گفت: در این ماه اجرای برنامه‌های فرهنگی مرتبط باید افزایش یابد.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با اشاره به اینکه این طرح قرآنی همه‌روزه در ایام ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود، افزود: در این آیین معنوی قاریان برجسته، استانی، کشوری و مصری حضور دارند.
وی رمضان را ماه بهار قرآن عنوان کرد و گفت: مؤمنان روزه‌دار در این ماه باید بیش‌ازپیش با آیات روشن این کتاب آسمانی انس پیدا کنند.
captcha