انتخابات خراسان شمالی با امنیت کامل در حال برگزاری است
کد خبر: 3601065
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
استاندار خراسان شمالی:

انتخابات خراسان شمالی با امنیت کامل در حال برگزاری است

گروه سیاست و اقتصاد: استاندار خراسان شمالی با اشاره به هوشیاری مسئولان انتخاباتی و دست‌اندرکاران برگزاری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: امنیت انتخابات در استان کاملا برقرار است.

محمدرضا صالحی، استاندار خراسان شمالی در گفت‌وگو گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی ضمن دعوت از مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: اکنون در حال بازدید از شعب اخذ رای در شهر راز هستم و خوشبختانه طبق اعلام فرمانداران، حضور مردم شهرستان‌های خراسان شمالی از آغازین دقایق رای‌گیری تاکنون بسیار خوب و قابل توجه بوده است.
وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات یعنی پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و تعیین سرنوشت کشور به دست خود، افزود: امید است مردم با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رای، بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات نظام و کشور بیفزایند.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به اینکه ملت ایران همیشه در تمامی عرصه ‎ ‌های سیاسی حضوری فعال داشته‌اند، گفت: امید است مردم با بررسی سوابق کاندیداتورها و انتخاب فرد اصلح، آینده خوبی را برای توسعه کشور در بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی رقم بزنند.
captcha