ایجاد فضای تعامل از اولویت های اصلی دانشگاهیان در بازار انتخابات است
کد خبر: 3601079
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳
رئیس دانشگاه بجنورد:

ایجاد فضای تعامل از اولویت های اصلی دانشگاهیان در بازار انتخابات است

گروه اجتماعی: رئیس دانشگاه بجنورد با بیان اینکه حضور دانشگاهیان در این دور از انتخابات از نوع عقلانیت بود، گفت: ایجاد فضای تعامل از اولویت های اصلی دانشگاهیان در بازار انتخابات است.

دکتر احمد محقر، رئیس دانشگاه بجنورد، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، با اشاره به اینکه حضور دانشگاهیان در این دور از انتخابات ویژه بوده است، افزود: امسال دانشگاهیان به عنوان عوامل اجرایی نیز در ستادهای انتخاباتی حضور یافتند تا مردم جامعه را برای حضور پرشور ترغیب کنند.
وی ادامه داد: از سوی دیگر از سوی دانشجویان و اساتید دانشگاهی نیز کمپین‌های حمایت از کاندیداها تشکیل شد تا حضور حداکثری مردم رقم بخورد.
محقر با بیان اینکه حضور خانواده دانشگاهیان در این دور از انتخابات گسترده بود، اظهار کرد: ایجاد فضای تعامل و گرم کردن فضای انتخاباتی از اولویت های اصلی حضور دانشگاهیان بوده است.
وی تصریح کرد: حضور دانشگاهیان در انتخابات از نوع حضور عقلانیت بوده است چراکه برنامه ها را ارزیابی می کنند و فضا را از سمت احساسات به سوی عقلانیت سوق می دهند.
این مقام مسئول بیان کرد: حضور دانشگاهیان در انتخابات سبب می شود تا جریان انتخابات به سوی مطالبه محور بودن سوق یابد و جهت شعارها به سوی شعور و برنامه سوق یابد.
captcha