شرکت فراگیر مردم عامل اقتدار نظام در جوامع بین المللی می‌شود
کد خبر: 3601081
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
نماینده مردم فاروج و قوچان:

شرکت فراگیر مردم عامل اقتدار نظام در جوامع بین المللی می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد: نماینده مردم فاروج و قوچان گفت: حضور مردم در صحنه‌های سیاسی کشور نشان‌دهنده مشروعیت نظام در میان جوامع بین المللی است.

هادی شوشتری، نماینده مردم فاروج و قوچان، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهارکرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات به عنوان یک راهبرد اصلی نظام اهمیت بسزایی دارد.
وی ادامه داد: شرکت مردم در انتخابات به دلیل تعیین رئیس جمهور و رئیس قوه مجریه و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برای واگذاری اداره امور محلی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
شوشتری افزود: به هر میزانی که نرخ مشارکت در انتخابات بالا و حضور مردم فراگیرتر باشد، موجب اقتدار نظام در جوامع بین المللی می‌شود.
وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه انتخابات مشروعیت و مقبولیت نظام و ساختار سیاسی جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد، عنوان کرد: از مردم می‌خواهم با هر گرایش سیاسی در انتخابات شرکت کنند.
شوشتری خاطرنشان کرد: نفس شرکت در انتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار بوده، بنابراین اینکه به چه گزینه‌ای رای می‌دهند در درجه دوم قرار می‌گیرد.
وی یادآورشد: مردم ایران اسلامی در هر کجای از کشور قرار دارند در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کنند.
captcha