انتخاب فرد اصلح عامل زمینه آرامش و آسایش در آینده کشور را فراهم می آورد
کد خبر: 3601090
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹
امام‌جمعه شیروان :

انتخاب فرد اصلح عامل زمینه آرامش و آسایش در آینده کشور را فراهم می آورد

گروه اجتماعی: امام جمعه شیروان با تاکید بر دقت مردم در انتخاب کاندیدای اصلح، گفت: انتخاب فرد اصلح عامل دست یافتن به آرامش و آسایش در آینده است.

حجت‌الاسلام حسین کوثری، امام‌جمعه شیروان، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، با تاکید بر اینکه انتخابات عامل افزایش انسجام و وحدت ملی است، اظهار کرد: شرکت در انتخابات وظیفه انسانی، اخلاقی، قانونی و اسلامی هر شهروند است.
وی با اشاره به دموکراسی پایدار در انقلاب اسلامی، نظام اسلامی را بر آمده از رای و انتخاب مردم توصیف کرد و ادامه داد: انتخابات در ایران اسلامی نمایشی نیست بلکه واقعیتی جوشیده از متن مردم است.
وی تصریح کرد: شرکت در انتخابات تکلیفی دینی و ادای دین به کشور است و تعیین سرنوشت آینده ملت ایران، به دست مردم رقم می خورد.
امام‌جمعه شیروان عنوان کرد: انسان حاکم بر سرنوشت خود است و خداوند انسان را آزاد آفریده و با میل و رغبت و باعقل خدادادی باید راه را از چاه تشخیص دهند.
حجت الاسلام کوثری گفت: امروز انتخابات ریاست جمهوری از سویی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از سوی دیگر بسیار حساس است چراکه سرنوشت چهار سال کشور و شهر را رقم می‌زند.
captcha