میزان مشارکت مردم خراسان شمالی از 50 درصد گذشته است
کد خبر: 3601100
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸

میزان مشارکت مردم خراسان شمالی از 50 درصد گذشته است

گروه اجتماعی: رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: بنا بر آمار و ارقام ارائه شده تاکنون میزان مشارکت مردم استان در انتخابات از مرز 50 درصد گذشته است .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، محمدتقی ایرانی، رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی، اظهار کرد: تا کنون 325 هزار نفر از مردم استان در انتخابات حضور داشته و شکوه حضور خود را به نمایش گذاشته اند .
وی افزود: با توجه به ازدحام جمعیت در شعب اخذ رای با پیشنهاد استاندار به وزارت کشور ساعت انتخابات تا ساعت 20 شب تمدید شد و در صورت نیاز و بنا بر گزارش فرمانداران، بخشداران و هیئت های نظارت امکان تمدید دوباره نیز وجود دارد .
وی تصریح کرد: انتخابات در خراسان شمالی در کمال آرامش و امنیت در حال برگزاری است و تا کنون مشکل چالش برانگیزی از هیچ یک از شعب اخذ رای استان گزارش نشده است .
ایرانی بیان کرد: مردم ایران بار دیگر با حضور چشمگیر و گسترده خود توانستند دشمنان نظام را مایوس و توطئه های آنان را خنثی کنند .
وی تصریح کرد: مردم بار دیگر از آرمان ها و ارزش های خود دفاع کردند و بنابراین نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران پیروز اصلی این رقابت هستند .

captcha